Olen ajatellut rakentaa kivimuurin luonnonkivestä. Mutta en tiedä, mitä sementtiä pitäisi käyttää. Ja mistä sitä voi ostaa?

Olen ajatellut kaivaa 300-400 mm ja laittaa kangasta ja sepeliä. Raudoitusrautaa rivien väliin. Korkeus noin 0,5 metriä.
 
Viimeksi muokattu:
AXS
Tarvitaan enemmän tietoa, jotta voidaan antaa hyvä vastaus.

Sanoisin, että useimmat laastit tai betonilaadut toimivat hyvin. Valitsisin hienobetoni tai laasti A, koska niitä on helppo saada ja ne ovat edullisia.

Älä unohda, että perustus, salaojitus ja kuinka huolellisesti asetat kivet ovat tärkeämpiä kuin laasti.

Onnea matkaan!
 
Sementtilaasti A on hyvä käytettäväksi ei-absorboiviin materiaaleihin, kuten luonnonkiviin. Löydät sen Bauhausista, K-byggista, Beijeristä jne. Tavallisista paikoista.
 
  • Tykkään
Handyman63 ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.