2 764 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Seinätasoite vahvikkeella, kuituja tasoitteessa??
Jäsen
· Västra Götaland
· 80 viestiä
Hei, olen kittamassa ja maalaamassa seiniä kotona, työskentelen paperinauhoilla saumoissa. Mutta se ei aina mene hyvin ja vie ikuisuuden kaikkine kuivumisaikoineen ja kaikkine kerroksineen, jotka pitää levittää...
Mutta noin 2 vuotta sitten annoin rakentaa laajennusosan ja se firma käytti tasoitetta, johon oli sekoitettu vahviketta. Saumat ovat edelleen ehjiä sekä katossa että seinillä, ja olen utelias kokeilemaan itse, mutta en ole löytänyt sellaista tuotetta?
He laittoivat vahviketasoitetta viistettyyn saumaan, antoivat kuivua, uusi kerros vahviketasoitetta ja lopuksi hienotasoitetta. Nopea ja yksinkertainen ilman riskiä, että paperinauha hioutuu esiin, ja kuten sanottu, ei halkeamia 2 vuoden jälkeen!
Mutta noin 2 vuotta sitten annoin rakentaa laajennusosan ja se firma käytti tasoitetta, johon oli sekoitettu vahviketta. Saumat ovat edelleen ehjiä sekä katossa että seinillä, ja olen utelias kokeilemaan itse, mutta en ole löytänyt sellaista tuotetta?
He laittoivat vahviketasoitetta viistettyyn saumaan, antoivat kuivua, uusi kerros vahviketasoitetta ja lopuksi hienotasoitetta. Nopea ja yksinkertainen ilman riskiä, että paperinauha hioutuu esiin, ja kuten sanottu, ei halkeamia 2 vuoden jälkeen!
Jäsen
· södemanland
· 706 viestiä
En ole koskaan kuullut siitä!
Jäsen
· Västra Götaland
· 80 viestiä
Ei kukaan nähnyt tai käyttänyt?
Klikkaa tästä vastataksesi