Hei!
Aion rakentaa väliseiniä ylätasolle ja pohdin, kuinka rakentaminen saadaan mahdollisimman hyväksi. Katto on korkea (3,5 m harjalla - 1,5 m ulkoseinällä). Olen epävarma siitä, kuinka minun pitäisi parhaiten asettaa koolaukset. Joko niiden täytyy mennä koko matkan kattoon asti tai sitten katkaisen koolaukset noin 2 metrin kohdalla ja jatkan sitten poikkikoolauksen kanssa. Ajattelin, että ehkä se on vakaampaa niin?
Mitä mieltä olette? Voinko antaa koolausten mennä koko matkan ylös ilman poikkitukia?