8 356 lukukertaa ·
18 vastausta
8k lukukertaa
18 vastausta
Seinärakenne Myresjöhus
Luulen niin, mutta varmista varmuuden vuoksi, päivitä tämä ketju vastauksella 😀. Myresjöhusilla oli suunnitelmissa muuttaa tehtaansa niin, että he rakentavat ulkoseinänsä ajanmukaisten teknisten standardien mukaan, mutta en tiedä, onko se tapahtunut ja milloin se tapahtuu.christinar34 sanoi:
Viimeksi muokattu:
Joo ja Myresjö tekee sen helposti tehtaassa, koneet leikkaavat ikkunoita varten jne., kun kaikki levyt ovat jo paikallaan seinäelementeissä, yhdellä kertaa. Joten he saavat todennäköisesti erittäin hyvän katteen tästä lisäyksestä, kuten kaikista muista lisäyksistä joita he tarjoavat.Plupp 405730 sanoi:
Hei, minä henkilökohtaisesti en koskaan rakentaisi paikallaan rakennettua taloa, ei mittasuhteet eikä kulmat täsmää, ja tärkeintä kaikesta, tehtaalla valmistetut talot rakennetaan sisätiloissa kuivassa ympäristössä.Jonatan79 sanoi:
Ps Tiedän, että talon mittasuhteet/kulmat eivät ole niin merkityksellisiä useimmille, mutta minä suosin taloa, joka on rakennettu kuivassa ympäristössä ja että se on mittatarkka
Joten sinulla on huonoa tuuria ja sataa pystytyspäivänä…T teuvo tainio sanoi:Hei, henkilökohtaisesti en koskaan rakentaisi paikalla rakennettua taloa, eivät mitat eivätkä kulmat täsmää ja mikä tärkeintä, esivalmistetut talot rakennetaan sisätiloissa kuivassa ympäristössä.
Ps Tiedän, että monille talon mitat/kulmat eivät ole niin tärkeitä, mutta minä suosin taloa, joka on rakennettu kuivassa ympäristössä ja että se on mitoiltaan tarkka
Klikkaa tästä vastataksesi