christinar34 christinar34 sanoi:
Tiedätkö/sat tapä joku, onko heidän seinänsä edelleen rakennettu samalla tavalla tänään?
Luulen niin, mutta varmista varmuuden vuoksi, päivitä tämä ketju vastauksella 😀. Myresjöhusilla oli suunnitelmissa muuttaa tehtaansa niin, että he rakentavat ulkoseinänsä ajanmukaisten teknisten standardien mukaan, mutta en tiedä, onko se tapahtunut ja milloin se tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Plupp 405730 sanoi:
Ja se kuulosti aika suolaiselta, lasken että OSB:n asentaminen vie noin 2-3 kertaa enemmän työaikaa kuin kipsin asentaminen ja lisäksi OSB on kalliimpaa kuin tavallinen kipsi..
Joo ja Myresjö tekee sen helposti tehtaassa, koneet leikkaavat ikkunoita varten jne., kun kaikki levyt ovat jo paikallaan seinäelementeissä, yhdellä kertaa. Joten he saavat todennäköisesti erittäin hyvän katteen tästä lisäyksestä, kuten kaikista muista lisäyksistä joita he tarjoavat.
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
250 mielestäni on täysin ok, mutta kitsasta ohittaa vaneri/osb ennen kipsiä. Paikallaan rakennettu on paras, täysi kontrolli eikä mitään kitsasrakentamista
Hei, minä henkilökohtaisesti en koskaan rakentaisi paikallaan rakennettua taloa, ei mittasuhteet eikä kulmat täsmää, ja tärkeintä kaikesta, tehtaalla valmistetut talot rakennetaan sisätiloissa kuivassa ympäristössä.
Ps Tiedän, että talon mittasuhteet/kulmat eivät ole niin merkityksellisiä useimmille, mutta minä suosin taloa, joka on rakennettu kuivassa ympäristössä ja että se on mittatarkka
 
T teuvo tainio sanoi:
Hei, henkilökohtaisesti en koskaan rakentaisi paikalla rakennettua taloa, eivät mitat eivätkä kulmat täsmää ja mikä tärkeintä, esivalmistetut talot rakennetaan sisätiloissa kuivassa ympäristössä.
Ps Tiedän, että monille talon mitat/kulmat eivät ole niin tärkeitä, mutta minä suosin taloa, joka on rakennettu kuivassa ympäristössä ja että se on mitoiltaan tarkka
Joten sinulla on huonoa tuuria ja sataa pystytyspäivänä…
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.