Minunkin mielestä se vaikuttaa olevan ok, mutta ne timpuri, joita olen kysynyt, ovat tukehtuneet kahviinsa, kun olen kysynyt, ja ovat tarkoittaneet, että 45x145 pitäisi riittää enemmän kuin hyvin... mutta he ovat ilmeisesti edelleen sillä ajalla, kun seinissä oli "spån"!!!