Hei!
Olen juuri avannut suuren aukon paksuun seinään. Samalla olemme asentaneet valmiiksi maalatun paneelin lattiasta kattoon eteiseen. Nyt mietin, miten parhaiten peittää aukon sisäpuolen. Materiaalin leveyden on oltava 210 mm peittääkseen koolaukset ja paneelin. Mikä materiaali olisi paras käyttää? Onko valmiiksi maalattua materiaalia 210 mm leveydeltä? Aukon ympärille suunnittelemme valmiiksi maalattuja allmoge-listoja.
Kiitollinen nopeasta avusta!

En ole nähnyt mitään valmiiksi maalattua 210mm leveää. Olisin ottanut MDF:ää ja halkaissut 210mm:iin ja päällystänyt sillä. Sitten hionut hieman reunoja niin, että niistä tulee kevyesti pyöristettyjä. Kitata sitten naulankannat ja maalata.
Jos haluat ruiskumaalattua, sinun täytyy viedä ne maalaamoon ja yrittää sitten liimata ne kiinni niin, että vältät näkyvät naulat.

• Tykkään
Modino
  • Laddar…
Mdf se sitten on. Sydämelliset kiitokset vastauksesta!

Liimapuulevy mäntyä. Sahaa alas ja työnnä ylös, tasoita päät ja maalaa.

Henkilökohtaisesti pidän enemmän puusta kuin MDF:stä. Puu on puu kuitenkin. :)

Alriksson sanoi:
Liimapuulevy männystä. Sahaa alaspäin ja nostaa ylös, kittaa ruuvin kannat ja maalaa.

Itse pidän enemmän puuta kuin MDF:ää. Puu on puu kuitenkin. :)
En halua olla ilkeä, mutta MDF koostuu myös puusta.

Minä olisin käyttänyt MDF:ää, mukava käsitellä. Valitettavasti siitä syntyy hirvittävästi pölyä ja pölystä tulee liukasta kuin jää.

Sanoo myös MDF. Se on erityisen hyvä, jos otat käsijyrsimen ja jyrsit kulman esim. 10mm säteellä. Tai koska sinulla nyt olisi almoge-tyyli, mahdollisesti jyrsitty reuna, jossa on hieman enemmän "uraa".

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.