2 441 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Seinämateriaali kellarissa
Minulla on noin 40 neliömetrin kokoinen pieni kellari. Seinät ovat betoniharkkoa (1980). Sen jälkeen on ilmarako, eristys ja kipsilevy. Seinät päättyvät noin plintrad betonilattiasta, jotta ilmanvaihto toimii.
Nyt olen tekemässä remonttia ja laitan OSB-levyn kipsilevyn alle. OSB:n ja eristyksen väliin laitan muovia. Kipsilevyn päälle ajattelin laittaa lasikuitutapettia, joka on tarkoitus maalata sopivalla maalilla.
Minä ja vaimoni olemme nyt keskustelleet lasikuitutapetin soveltuvuudesta. Onko jollain tästä kokemusta? Tai onko muita ideoita pintamateriaaliksi. Pelkkä OSB ei näytä kovin kivalta. Ja maalattu vielä pahemmalta. Voiko tyytyä maalaamaan kipsilevyn? Ehkä jollain muodolla struktuurimaalia?
Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan!
Nyt olen tekemässä remonttia ja laitan OSB-levyn kipsilevyn alle. OSB:n ja eristyksen väliin laitan muovia. Kipsilevyn päälle ajattelin laittaa lasikuitutapettia, joka on tarkoitus maalata sopivalla maalilla.
Minä ja vaimoni olemme nyt keskustelleet lasikuitutapetin soveltuvuudesta. Onko jollain tästä kokemusta? Tai onko muita ideoita pintamateriaaliksi. Pelkkä OSB ei näytä kovin kivalta. Ja maalattu vielä pahemmalta. Voiko tyytyä maalaamaan kipsilevyn? Ehkä jollain muodolla struktuurimaalia?
Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan!
Meillä on maalattua kangasta sekä täällä että siellä, sillä vaimo kotona pitää sitä kauniina. Se antaa eloa seinälle, pidän siitä enemmän kuin sileästä seinästä aivan kuten pidän laattoista, jotka antavat ruutukuvion kattoon mieluummin kuin sileistä katoista.
Mutta se on makuasia, joten ei ole oikeaa tai väärää.
Mutta se on makuasia, joten ei ole oikeaa tai väärää.
Klikkaa tästä vastataksesi