Aiomme rakentaa seinän, joka jakaa olohuoneen ja ruokasalin. Seinään tulee sisäänrakennetut hyllytasot, muutama kappale. Seinän pituus on noin 3 m. Onko vinkkejä, miten pitäisi tehdä? Kuvat?

hanniss@hotmail.com

Hei

Mitä tarkoitat sisäänrakennetuilla hyllytasoilla? Pitäisikö hyllyjen ulottua seinästä yhdelle vai molemmille puolille? Haluatko läpikulkevat hyllyt (eli "reikä" seinässä)?

Me (minä) rakensimme jakajan 18 mm MDF:stä. Seinä, joka on vain yhden levyn leveä -122 cm, tehtiin noin 30 cm paksuksi. Meillä on hyllytason lyhyellä puolella sekä pari läpikulkevaa hyllytasoa LED-spoteilla - tuli tosi hyvä. Jos haluat, voin yrittää ottaa muutaman kuvan ...

//Mikael

Ostin käytetyn Ikea Billy kirjahyllyn ja rakensin sen sisään.

Aiomme rakentaa melko paksun seinän, jossa on sisäänrakennetut hyllyt, noin 7-8 kpl. Seinästä tulee noin 3 metriä pitkä ja leveys tulee olemaan noin 30-40 cm. Toisella puolella on täysin tasainen pinta, johon seinä-TV ripustetaan.

Ei tule olemaan ovea, vaan ruokasalin ja TV-huoneen välillä on avoin tila.

Voitko lähettää kuvat, Miakel, sähköpostiini, jos voit? Näin näen, miten olette tehneet.

Terveisin Hanna
hanniss@hotmail.com

Olen rakentanut kirjastoja ym. Ikean Billy-kirjahyllyillä, ne ovat täydellisiä käytettäväksi perustana. Sahaa pois sokkeli kaapeista ja rakenna ne seinään elävän etureunan tasolle, sitten kiinnitä siisti lista joka kehystää kaiken ja peittää sauman seinän kanssa sekä peittää kaappien välisen "raon". Valitettavasti minulla ei ole kuvia...

Hei taas Kiitos kaikista hyvistä vinkeistä, mutta onko jollakulla kuvia, jotka voisi lähettää minulle? Se olisi erittäin arvostettua, sillä haluaisin nähdä, miten olette rakentaneet ne ja saada vähän enemmän inspiraatiota.

Mikael, oliko sinulla kuvia??

Hanna hanniss@hotmail.com

Tässä tulee vähän kuvia... pahoittelut, että kesti vähän aikaa!

Kuvat näyttävät seinän edestä ja takaa sekä hyllyt päätyseinällä.
Olen vetänyt sähkö- ja antennipistorasian seinään. Kaikki kaapelit ovat oven takana kuvassa, johon kytketään TV ja stereo. Sisäänrakennetut kaiuttimet sekä led-valot hyllyissä. Olemme erittäin tyytyväisiä.

/Mikael

• Inbyggd vit vägg med tv, hyllor och dekorationer, med synlig kabellucka, inbyggda högtalare och LED-lampor i vardagsrum.
  • Valkea hyllykkö, jossa on sisäänrakennettu stereosarja, kaapeleita ja säilytystilaa. Taustalla näkyy olohuoneen kalusteita ja taidetta.
  • Seinä, johon on upotettu kaksi hyllysyvennystä, joissa kasveja ja led-valot. Sivu näyttää johtojen piilopaikan.
  • Inbyggt väggskåp med kablar och anslutningar för TV och stereo.
Hei Mikael! Kiitos todella paljon kuvista. Juuri tätä me etsimme. Todella hieno seinähylly teillä on tehty!

Kiitos vielä kerran.

Terveisin Hanna

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.