17 614 lukukertaa ·
7 vastausta
18k lukukertaa
7 vastausta
Seinään upotettu hylly
Aiomme rakentaa seinän, joka jakaa olohuoneen ja ruokasalin. Seinään tulee sisäänrakennetut hyllytasot, muutama kappale. Seinän pituus on noin 3 m. Onko vinkkejä, miten pitäisi tehdä? Kuvat?
hanniss@hotmail.com
hanniss@hotmail.com
Hei
Mitä tarkoitat sisäänrakennetuilla hyllytasoilla? Pitäisikö hyllyjen ulottua seinästä yhdelle vai molemmille puolille? Haluatko läpikulkevat hyllyt (eli "reikä" seinässä)?
Me (minä) rakensimme jakajan 18 mm MDF:stä. Seinä, joka on vain yhden levyn leveä -122 cm, tehtiin noin 30 cm paksuksi. Meillä on hyllytason lyhyellä puolella sekä pari läpikulkevaa hyllytasoa LED-spoteilla - tuli tosi hyvä. Jos haluat, voin yrittää ottaa muutaman kuvan ...
//Mikael
Mitä tarkoitat sisäänrakennetuilla hyllytasoilla? Pitäisikö hyllyjen ulottua seinästä yhdelle vai molemmille puolille? Haluatko läpikulkevat hyllyt (eli "reikä" seinässä)?
Me (minä) rakensimme jakajan 18 mm MDF:stä. Seinä, joka on vain yhden levyn leveä -122 cm, tehtiin noin 30 cm paksuksi. Meillä on hyllytason lyhyellä puolella sekä pari läpikulkevaa hyllytasoa LED-spoteilla - tuli tosi hyvä. Jos haluat, voin yrittää ottaa muutaman kuvan ...
//Mikael
Aiomme rakentaa melko paksun seinän, jossa on sisäänrakennetut hyllyt, noin 7-8 kpl. Seinästä tulee noin 3 metriä pitkä ja leveys tulee olemaan noin 30-40 cm. Toisella puolella on täysin tasainen pinta, johon seinä-TV ripustetaan.
Ei tule olemaan ovea, vaan ruokasalin ja TV-huoneen välillä on avoin tila.
Voitko lähettää kuvat, Miakel, sähköpostiini, jos voit? Näin näen, miten olette tehneet.
Terveisin Hanna
hanniss@hotmail.com
Ei tule olemaan ovea, vaan ruokasalin ja TV-huoneen välillä on avoin tila.
Voitko lähettää kuvat, Miakel, sähköpostiini, jos voit? Näin näen, miten olette tehneet.
Terveisin Hanna
hanniss@hotmail.com
Olen rakentanut kirjastoja ym. Ikean Billy-kirjahyllyillä, ne ovat täydellisiä käytettäväksi perustana. Sahaa pois sokkeli kaapeista ja rakenna ne seinään elävän etureunan tasolle, sitten kiinnitä siisti lista joka kehystää kaiken ja peittää sauman seinän kanssa sekä peittää kaappien välisen "raon". Valitettavasti minulla ei ole kuvia...
Hei taas Kiitos kaikista hyvistä vinkeistä, mutta onko jollakulla kuvia, jotka voisi lähettää minulle? Se olisi erittäin arvostettua, sillä haluaisin nähdä, miten olette rakentaneet ne ja saada vähän enemmän inspiraatiota.
Mikael, oliko sinulla kuvia??
Hanna hanniss@hotmail.com
Mikael, oliko sinulla kuvia??
Hanna hanniss@hotmail.com
Tässä tulee vähän kuvia... pahoittelut, että kesti vähän aikaa!
Kuvat näyttävät seinän edestä ja takaa sekä hyllyt päätyseinällä.
Olen vetänyt sähkö- ja antennipistorasian seinään. Kaikki kaapelit ovat oven takana kuvassa, johon kytketään TV ja stereo. Sisäänrakennetut kaiuttimet sekä led-valot hyllyissä. Olemme erittäin tyytyväisiä.
/Mikael
Kuvat näyttävät seinän edestä ja takaa sekä hyllyt päätyseinällä.
Olen vetänyt sähkö- ja antennipistorasian seinään. Kaikki kaapelit ovat oven takana kuvassa, johon kytketään TV ja stereo. Sisäänrakennetut kaiuttimet sekä led-valot hyllyissä. Olemme erittäin tyytyväisiä.
/Mikael
Klikkaa tästä vastataksesi



