658 lukukertaa ·
4 vastausta
658 lukukertaa
4 vastausta
Savupiipun sisäosa - vaikeaa?
Minulla on savupiippu, joka ei ole hyväksytty. Ajattelin asentaa insertin (putken) savupiippuun ja eristää se vermikuliitilla. Löysin ns. "pakettitarjous" jonka voin ostaa osoitteesta www.soliduct.se.
Onko vaikeaa asentaa itse? En ole supertaitava rakentamaan mutta osaan jonkin verran.
Mitä se maksaisi, jos ammattilainen tekisi sen? Ja kuka se sitten olisi?
Onko vaikeaa asentaa itse? En ole supertaitava rakentamaan mutta osaan jonkin verran.
Mitä se maksaisi, jos ammattilainen tekisi sen? Ja kuka se sitten olisi?
Putki maksoi 950kr/metri
Työ osaltani (6 metriä) maksoi 9200 ROT:in jälkeen, mutta he myös saumalaastoittivat kaiken harjan yläpuolella, muurasivat kiinni irrallisia kiviä, asensivat säänsuojan ja asensivat kamiinan. Minun tapauksessani tarjouksen mukaan piti asentaa sisäputki, mutta koska savupiippu oli mutkalla, ei putkea saanut laskettua alas, joten he suorittivat liukuvalun ja kokonaishinta pysyi samana.
Työ osaltani (6 metriä) maksoi 9200 ROT:in jälkeen, mutta he myös saumalaastoittivat kaiken harjan yläpuolella, muurasivat kiinni irrallisia kiviä, asensivat säänsuojan ja asensivat kamiinan. Minun tapauksessani tarjouksen mukaan piti asentaa sisäputki, mutta koska savupiippu oli mutkalla, ei putkea saanut laskettua alas, joten he suorittivat liukuvalun ja kokonaishinta pysyi samana.
Klikkaa tästä vastataksesi