3 212 lukukertaa ·
9 vastausta
3k lukukertaa
9 vastausta
Sauma vajuu alas.
Hei
Minulla on 2 kpl viistettyjä lautoja, jotka olen liimannut ja poraruuvannut yhteen. Tämän jälkeen olen vetänyt lateksisauman. Kun tämä on kuivunut, sauma on vajonnut pari mm rakoa alaspäin.
Kysymys on, mitä teen väärin?
Beckers-varianttia lateksisaumasta käytän.
Minulla on 2 kpl viistettyjä lautoja, jotka olen liimannut ja poraruuvannut yhteen. Tämän jälkeen olen vetänyt lateksisauman. Kun tämä on kuivunut, sauma on vajonnut pari mm rakoa alaspäin.
Kysymys on, mitä teen väärin?
Beckers-varianttia lateksisaumasta käytän.
Laudat maalataan, sisällä.P psjolin sanoi:
Ok. Ne siellä brödgården suositteleivat lateksitiivistettä, mutta sitten kokeilen akryylitiivistettä sen sijaan
Se olisi ehdottomasti optimaalista, mutta kun minulla on Biltema katkoterä- ja jiirisaha, on mahdotonta saada 100% täydellistä (täytyyhän syyttää jotain).V vectrex sanoi:
Ehkä minun pitäisi jättää saumojen täyttäminen väliin ja pohjamaalata vielä vähän.
Jos sahaat vasemman listan sahan vasemmalla puolella ja oikean oikealla puolella, saha voi periaatteessa sahata kuinka vinosti tahansa kunhan sahanterä toimii yhdessä tasossa (mikä sen melkein on pakko, koska se pyörii) ja silti voidaan saada "täysin tiivis" liitos. Joten älä syytä sahaa 
Ok. Puu on kierteelläByurn sanoi:
Haha, mutta ymmärrän, että kyse on käyttötavasta, yritän miettiä vähän tarkemmin seuraavassa sahauksessa hehe
Klikkaa tästä vastataksesi