3 489 lukukertaa ·
21 vastausta
3k lukukertaa
21 vastausta
Salaojitus, apua!!
Kyllä, mutta silloin vaaditaan myös Platon solumuovin ulkopuolelle. Silloin koko tarkoitus katoaa ja on helpompaa ja todennäköisesti halvempaa asentaa Pordrän tai vastaava levy, joka on tehty tätä tarkoitusta varten.H henryry sanoi:
Se vie paljon kauemmin. Eräässä lammessa näin styroksin kelluvan vähintään kymmenen vuotta. Niin samanlaisia Vettextrasor kanssa ei ne ole.GoC sanoi:
Paina frigoliti veden alle, se ei nouse kellarin seinää pitkinStaffan2000 sanoi:
Eikä floatbryggaa mieluusti rakenneta eps solumuovista kellukkeiksi.
Se voi olla niin, mutta se ei silti ime vettä itseensä kuten Vettex-liina.GoC sanoi:
Itse olen suojannut uuden kellariseinäni, joka voi muistuttaa laskettelurinteitä. 50 m. Jyrkkä rinne törmää kellarini seinään. Vastustus koostuu lecapalokivestä, tavallisesta styroksista ja ulommaisena Platonmatosta. Toistaiseksi kellari on rutikuiva.
Staffan
Tottakai se toimii, kun sinulla on uloimpana platonmatta. Samalla tavalla kuin kypärää pidetään päässä suojana pehmeälle puolihullulle massalle kallon sisällä. Styroxisi tulee pysymään kuivana ja suojattuna ulkoisilta vaikutuksilta. Pordrän ja vastaavat ovat kaikki yhdessä ja luultavasti halvempia, jos on täysin epäkäytännöllinen ja tarvitsee ostaa palvelun. Vähemmän vaiheita kiinnittää pordränlevy, rullata vähän suodatinkangasta ja täyttää vasten. Styrox, liimata kiinni, kiinnittää oikutteleva platonmatta ja sitten täyttää. Aika on rahaaStaffan2000 sanoi:
Se saattaa olla niin, mutta se ei silti ime vettä kuin Vettexduk.
Itse olen suojannut vastarakennetun kellariseinäni, joka voidaan verrata syöksylaskun maaliin. 50 m. Jyrkkä mäki törmää kellariseinääni. Vastuksena on lecablokkeja, tavallista styroxia ja uloimpana Platonmatta. Toistaiseksi kellari on rutikuiva.
Staffan
Klikkaa tästä vastataksesi