920 lukukertaa ·
3 vastausta
920 lukukertaa
3 vastausta
Sahauksens syvyys?????
Hei,
Miten helkkarissa saha ei pysty menemään listan läpi kokonaan?? Voiko jossain laajentaa kap ja gersåg syvyyttä? Olisi varmaan pitänyt tarkistaa se ENNEN kuin ostin listat, mutta oletin, että se ei olisi ongelma.
minulla on tämä: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Miten helkkarissa saha ei pysty menemään listan läpi kokonaan?? Voiko jossain laajentaa kap ja gersåg syvyyttä? Olisi varmaan pitänyt tarkistaa se ENNEN kuin ostin listat, mutta oletin, että se ei olisi ongelma.
minulla on tämä: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Runkorakentaja
· Gävleborgs
· 2 434 viestiä
Ei kai siinä mitään ongelmaa ole gerata se? Mutta sinun täytyy tietysti pitää lista makuulla ja terä kallistettuna.
JohanEd sanoi:
Koska sahaat 45° kulmassa, arvaan että moottori osuu vasemman puolen yläohjaimeen. Löysää se, niin pitäisi onnistua.
Klikkaa tästä vastataksesi

