P
Etsin sahattua puutavaraa aitaamme varten, mitat 25x75 mm. Vaihdoin puolet 13 vuotta sitten, kun kuorma-auto ajoi sen rikki, ja nyt toinen puoli on hajoamassa, mutta vaikuttaa siltä, että sitä ei ole helppo löytää.
 
P
Ehkä toimii paneelilauta 22x70 ? Mietin, näkyykö ero, kun porttiavaus on 3 metriä aitojen välissä.
 
Sinun pitäisi pystyä löytämään 25x75 (eli perinteisesti tunnettu nimellä 1 tuuma x 3 tuumaa) paikalliselta sahalta/höyläämöltä.
 
  • Tykkään
DandrO
  • Laddar…
25x75 mm (1x3 tuumaa) on vanhempi standardi, joka on poistettu käytöstä nykyaikaisemman (sopii sahoille) 22x70 mm:n tieltä. Jos haluat ehdottomasti 25x75, sinun täytyy mennä sahalle tai erikoispuusepälle. Joissakin yhteyksissä ero on merkittävä, toisissa ei. Sen päätät parhaiten itse.
 
P
Se on mahdollista saada, mutta Woodyn mukaan kustannukset olisivat aika korkeat. Luulen, että kokeilen 22x70 ja katson, miten se toimii.
 
P
GoForIt GoForIt sanoi:
Sinun pitäisi pystyä löytämään 25x75 (onhan se perinteisesti mitä kutsutaan 1 tuuma x 3 tuuma) paikallisesta sahoilta/höyläämöt.
Jos asut Tukholmassa, matka sahalle on valitettavasti pitkä.
 
H
On useita sahoja maaseudulla, jotka sahaavat mitä haluat edullisesti.
Myös Karlstadin seudulla on rakennusliike, joka myy vanhoja mittoja.
Tai jos olet lähellä Norjaa, tarkista sieltä, sillä heillä on vanha standardi siellä.
 
P Peter_K sanoi:
Se on saatavilla mutta Woodyn mukaan kustannus olisi melko korkea. Luulen, että kokeilen 22x70 ja katson, miltä se näyttää
Hei. Tietääkö kukaan mitä se maksaa? Ajattelin 4,8 metrin lankkuja. Terv.
 
AVEkh AVEkh sanoi:
Hei. Tietääkö joku mitä se maksaa? ajattelin 4,8 metrin lautoja. Terv.
LAUTA hienosahattu, mänty tai kuusi 1X3" 48 dm pitäisi maksaa 90kr/kpl, planker ovat jotain aivan muuta
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.