2 374 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Saavuttaa EI30 pellillä, autotallin seinä?
Jos minulla on autotallin seinä 3m päässä talosta ja tarvitsen rakentaa paloluokituksen materiaalista, riittääkö tämä materiaali: (onhan se EI30 vakuutusyhtiön vaatimus? Kun puhuin yhtiöni kanssa, he sanoivat vain, että se on rakennettu rakennusnormien mukaisesti...)
- Plåt vp20 ulkopuolella
- Puurima
- Tuulensuoja
- 145 pystysuora puupalkki, lasivilla 145
- Ikääntymistä estävä muovi
- 45 vaakasuora puupalkki, lasivilla 45
- Vanerilevy
- Kipsi
- Plåt vp20 sisäpuolella
Tarvitsenko lisätä jotain?
- Plåt vp20 ulkopuolella
- Puurima
- Tuulensuoja
- 145 pystysuora puupalkki, lasivilla 145
- Ikääntymistä estävä muovi
- 45 vaakasuora puupalkki, lasivilla 45
- Vanerilevy
- Kipsi
- Plåt vp20 sisäpuolella
Tarvitsenko lisätä jotain?
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 416 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 416 viestiä
Vähimmäisvaatimus on itse asiassa 45mm palkki ilman eristystä ja vähintään 12,5mm kipsilevy molemmilla puolilla.M mlkjhr sanoi:
Esimerkkisi mukaan voidaan käyttää 12 mm vaneria kipsilevyn sijaan, mutta tätä ei voi suoraan soveltaa seinään, jossa on levy vain yhdellä puolella. TS:n esimerkki on kuitenkin niin kaukana rajasta, että laskeminen ei ole merkityksellistä.
Lähde träguiden.se
Ah ihanaa, olen ollut yhteydessä brandskyddsföreni geniin, joka ohjasi minut isoverille, joka ohjasi minut kamiille, joka ohjasi minut wsplle, joka ohjasi minut gyprocsin käsikirjaan.. Kukaan ei halua ottaa vastuuta ☺️ Sitten laitan vain vaneria sisälevyn alle, jotta minulla on jotain johon kiinnittää mahdolliset hyllyt jne. Kiitos vastauksesta.
Klikkaa tästä vastataksesi