3 926 lukukertaa ·
9 vastausta
4k lukukertaa
9 vastausta
Säästä 60-70%
Tänä vuonna olen ollut lomalla Kroatiassa ja koska olemme rakentamassa uutta taloa, katselin hieman hintatasoa rakennusmateriaalien ja sisustuksen osalta, hämmästyin suuresti kun huomasin, että suurin osa on siellä peräti 60-70 % halvempaa! Esim. ulko-ovi (tammi, murto- ja palosuojattu), joka maksaa Ruotsissa noin 25.000 kr, maksaa Kroatiassa noin 7.000 kr, kylpyhuoneen sisustus, joka maksaisi täällä noin 50.000, maksaa siellä noin 15.000 ja puhumme todellakin laadukkaista tuotteista (sama standardi kuin Ruotsissa). Nyt olen päättänyt tuoda suurimman osan sisustuksesta taloon (paitsi keittiön), mutta en tiedä kuinka paljon tullia ja muita maksuja tulee koska Kroatia ei ole EU:ssa. Olisin kiitollinen jos joku tietäisi asiasta enemmän!
Jos aiot jo hakea tavaroita sieltä, mielestäni sinun kannattaa tarkistaa Slovenia, he ovat EU:ssa, joten vältyt kaikilta maksuista, ja hinnat ja valikoima ovat parempia kuin Kroatiassa. Voin lähettää sähköpostilla muutamia linkkejä, jos olet kiinnostunut.
Puola on vähän lähempänä.
Puola on vähän lähempänä.
Olen juuri puhunut kaverin kanssa, joka on ollut Sloveniassa ja tuonut erilaisia rakennusmateriaaleja, ja se sujui todella sujuvasti (kuten sanot) sekä yhtä edullisesti kuin Kroatiassa... jos sinulla on joitakin linkkejä, jotka voit lähettää sähköpostitse, olisin todella kiitollinen...
Puola on lähempänä, mutta ei yhtä edullinen, ja näyttää siltä, että juuri Sloveniassa voi luottaa parhaaseen laatuun!
Terveisin Fun

Puola on lähempänä, mutta ei yhtä edullinen, ja näyttää siltä, että juuri Sloveniassa voi luottaa parhaaseen laatuun!
Terveisin Fun
Klikkaa tästä vastataksesi