Olen loppuvaiheessa makuuhuoneen remonttityöstä.

Olemme asentaneet klikkauslattian lastulevyn päälle lattialämmityksen kanssa,
sekä pystyttäneet seinän, jotta voimme sijoittaa vaatekaapin tämän ja olemassa olevan ulkoseinän väliin.

Ajatuksena oli asentaa vaatekaappi Lumilta, jonka syvyys on 60 cm.

Mutta kun vaatekaappi saapui, osoittautui, että sen syvyys on vain 45 cm. Tietojen mukaan muita kuin 45 cm syviä ei ole koskaan valmistettu.

Joten nyt kysymys kuuluu, kuinka ratkaisen tämän, klikkauslattia on suunniteltu 60 cm syvälle kaapille, joten se täytyy jatkaa.

Ajatukseni on yrittää saada metallilevy klikkauslattian alle suojaksi, ja katkaista lattia pyörösahalla ja asettaa jatkos liukuoven kiskon alle.

Mitä mieltä olette siitä?

45 cm syvä? Silloin ei kai edes tavallinen aikuisten vaateripustin mahdu. Vai ovatko vaatetangot "poikittain"?

Mielestäni sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
Joko sijoitat vaatekaapin 15 cm irti seinästä, niin se näyttää ulkoapäin hyvältä. Vain hieman pienempi tila kuin olit ajatellut.

Tai voit palauttaa sen, mitä olet ostanut, myydä sen blocketissa tai heittää pois, valinta on sinun.
Ja ostaa uudet oikean kokoiset. Sitä kutsutaan oppirahoiksi :p

Minusta ongelma ei myöskään ole lattia, vaan se, että vaatekaappi on niin matala, että se on melko arvoton vaatekaappina. Muutamia hengareita vaatetangolla ei voi todellakaan olla siellä. Ei myöskään lankakoreja.

Katson lumis verkkosivustoa, ja heillä on sekä sisustusratkaisuja vaatekaappeihin että liukuovia. Oletko ostanut heidän sisustuksensa ja se on 45 cm? Siinä tapauksessa ehkä tarvitset myös liukuovet? Eikö niitä voisi asentaa 60 cm seinästä ulos? Vai olenko ymmärtänyt täysin väärin?

• Tykkään
Claesk
  • Laddar…
Yksi asia vielä, jotta oikein hieroa se sisään ;)

Seuraavalla kerralla laitat lattian seinästä seinään,
etkä säästä jättämällä kaappien alle laittamatta :)

Kun tutkimme ja pyysimme tarjouksen, oli ajatuksena, että vaatekaapin syvyys olisi 60
(vakio minun maailmassani). Tarjouksen mukaan syvyys oli jopa annettu 685.

Mutta kävi ilmi, että he valmistavat vain 45 syviä vaatekaappeja, ja liukuovi asennetaan eteen, minkä vuoksi annettu mitta.

Meillä on mahdollisuus palauttaa sen, myyjämme mukaan.

Mutta silloin meidän on löydettävä yritys, joka voi valmistaa kaapin piirustustemme mukaan.
Mikä me emme ole vielä tehneet...
Onko jollain vinkkejä?

Olemme tällä hetkellä ajatelleet ratkaista asian sillä kaapilla, minkä olemme saaneet.

Mutta olen tehnyt napsautettavan lattian liian lyhyeksi, se ei ulotu vaatekaapin alle, vaan noin 20 cm eteen.
"KnockOnWood" kyllä, aion ostaa lisäpaketin ensi kerralla :o
Ja mietin, voinko jatkaa lattiaa liukuoven lattialistojen alle.
Kysymys on, miten teen tämän parhaiten, kun minulla on lattialämmitysputki alapuolella,
jotta saan jatkoksen lattialistan alle, minun on leikattava pari cm?

Näin voisimme ripustaa henkarit "normaalilla" tavalla,
toki hyllyt olisivat hieman matalammat kuin ajattelimme, mutta uskomme, että se toimisi.

Teidän tarvitsee siis vain itse sisustus eikä liukuovia?

Äh, unohda mun postaus, mä luen kuin harava! :)

Liukuovi asennetaan erikseen, sitten voit laittaa mitä haluat sen taakse, näin on ollut niissä Lumi-vaatekaapeissa, joita olen asentanut. Sisustus on 45 cm syvä, jotta taakse mahtuu hyvin, olen käyttänyt vastaavaa, mutta ovet asennettuna 50 cm syvyyn, se toimi kohtalaisesti ja ovet osuivat kaikkeen, mikä ei ollut kunnolla sisällä. Ripustustanko sijaitsee todennäköisesti hieman ulompana sisustuksessa, joten siihen voi ripustaa kuten tavalliseen 60-vaatekaappiin.

Eli kyseessä ei ole vaatekaappi, joka on 45 cm syvä, vaan sisustus. Ei ole ongelma ripustaa henkareita tähän, koska niitä ei ripusteta keskelle (22,5 cm) vaan hieman ulommas, keskelle 60 cm syvää vaatekaappia, eli 30 cm kohdalle. Tarkistin juuri Elfa-ni, sen sisustus on 50 cm syvä ja henkarit ulottuvat 5 cm ulos sisustuksesta.

Joten mikä on ongelma muu kuin että olet ymmärtänyt väärin, miten mitataan ja asennetaan vaatekaappi? Onhan se todella kummallista, jos lattia ei mene kokonaan seinään asti.

ANNA_H mitä olen käsittänyt väärin?
Tietomme myyjältämme jälkikäteen on, että Lumi valmistaa vain vaatekaappinsa ja sisustuksensa koossa 45, jos sinulla on muita tietoja, olisin todella iloinen, jos voit linkata ne minulle, jotta voin näyttää ne myyjälleni.

Mutta ennen kaikkea toivon, että joku voi antaa vinkkejä siitä, miten lattia katkaistaan ​​fiksuimmin, jotta sauma saadaan oikeaan paikkaan. Toimisiko se, jos käytettäisiin levyä suojana lämpöputkien alla, kuten aikaisemmin kuvailemani vaihtoehto.

@Skalman65, oletko todella perillä siitä, miten tämä garderobi on rakennettu? #10 tuntuu täysin järkevältä.

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
millä tavalla se olisi järkevää, mitä olen unohtanut kirjoittaa, joka saa sinut kirjoittamaan niin?

Aseta pyörösahan syvyys 2mm syvemmälle kuin lattian paksuus. Sahaa ja liitä lattiaan...

Juuri se oli minun ajatukseni, mutta olen hieman huolissani letkuista, siksi mietin, voisiko 2 mm teräslevy toimia suojana,

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.