Hei!
Uteliaskysymys. Miksi tehdään sääntökokoelma kuten autossa? Miksi ei skråskruva? Koskee sisäseinää.

• Puinen runkorakenne sisäseinälle parkettilattialla, jossa näkyy pystypuun kiinnitys pohjaan ilman kulmaporausta.
Onko seinän yläosassa enemmän kuvia? Ei ole normaalia tai standardia rakentaa niin...

Näyttää samalta ylhäälläkin.

Joku kotinikkari sai loistavan idean vanhasta materiaalista, joka löytyi kotoa. Onko seinä vakaa?

Arvelen joko kotinikkareista, jotka ovat löytäneet vanhaa romua (näyttää melkein pakkausmateriaalilta), tai jostain moduulitalovalmistajasta, jolla on ollut mielestään loistava idea.

Se näyttää olevan ylhäällä. No, luulen, että se on rakennettu käsityöläisten toimesta, kun talo rakennettiin vuonna 2006. Modulitalo kyllä. Tuntuu vakaalta. Tarkoituksena on purkaa seinä, mutta epäröin nyt, kun se näytti tältä. Piirustuksen mukaan sen ei pitäisi olla kantava.

• Puurunkoisen seinän yläosa, josta poistettu kipsilevy. Näkyvissä koolaukset ja kattoon kiinnitetyt puut, taustalla seinä ja ikkuna.
No niin, hehe, liikaa olutta töissä sinä päivänä, arvelen…

Myresjöhus käytti näitä noin vuonna 2000, kun rakensimme.

B Benji4 sanoi:
Näin se näyttää ylhäällä. Nja luulen, että se on rakennettu käsityöläisten toimesta, kun talo rakennettiin 2006. Modulhus kyllä. Tuntuu vakaalta. Ajatuksena on purkaa seinä, mutta tulin epävarmaksi nyt, kun se näytti tältä. Kaavion mukaan sen ei pitäisi olla kantava.
Ei pitäisi olla kantava.
Näyttää olevan heikot mitat puussa sekä että kattokipsi jatkuu sisään yläreunan yli.

Esiintyy vanhemmissa taloissa kuin niin. Olen nähnyt sen 80-luvun taloissa.

Se ei ole kantava.
Se on edelleen olemassa mutta kehittyneenä versiona. Ajatuksena on kilpailla teräsprofiilien kanssa teollisessa rakentamisessa. Etsi Södra Smart.

• Tykkään
PatrikJo ja 1 muu
  • Laddar…
Ok! Suuret kiitokset kaikista vastauksista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.