Ajattelin rakentaa tukirakenteen kellarin seinälle.

Mitä voi käyttää, jos 45x45 on liian suuri?
Onko muita vaihtoehtoja vai pitääkö käyttää vannesahaa?

Suihkuverho ehkä? ;)

Jos sinulla ei ole tilaa edes 45-reglar:ille, ei seinää paljon jää jäljelle.

Peltiseppä, jolta ostin ruoteita, taipui valinnaisiin mittoihin, erittäin kätevästi, kun minulla piti olla pelti/kipsilaatikoita kummallakin puolella keittiön puuhellaa :)

Ehum...ilmaisin itseäni hieman liian epämääräisesti... :D

Ajattelin reglaroida seinän ULKOPUOLELLE.
Se on jonkinlainen betoniseinä, joka oli rapatun pinnan takana.
Siihen ajattelin reglaroida ja ruuvata lastulevyn tasaamaan pintaa suhteessa muihin seinän osiin.

Missä mitoissa on saatavilla plåtreglar?
Toimivatko ne lastulevyn kanssa?

45x45-regel on joka tapauksessa aivan liian syvä ja päälle pitäisi laittaa 13:n lastulevy...

On mahdollista, että se voi toimia listalla (1x2"), mutta ne 20 millimetriä, jotka säästät, eivät ole kovin paljon? Ajatuksena seinän tasoittamisessa on, että se tulee suoraksi, ja jos vähentää liikaa mitoitusta, se voi helposti muuttua. Lisäksi sinun täytyy olla riittävästi, mihin kiinnittää lastulevyt. Luulen, että ehdottomasti helpoin on käyttää 2x2", mutta mahdollista, että voit onnistua myös 1x2":llä. Metallitukia en kyllä suosittelisi!

Luulen, että voi olla hankalaa löytää tarpeeksi lyhyttä ruuvia/naulaa myös. Sen tulisi olla enintään 32-33 mm pitkä.

Puurimatkat, lastulevy kellarissa - en olisi valinnut sellaista ratkaisua, kuinka kuiva kellari minulla olisi ollutkaan. Siloita se suoraan sen sijaan.

Muuten 34x34 on saatavilla useimmissa brädgårdar.

Olen samaa mieltä Funkishus_-36 Ei orgaanisia materiaaleja kellariin... Jos et halua rappailla niin metallikoolaukset ja kipsilevy...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.