Onko kenelläkään kokemusta säädettävistä plinthistä? Käsittääkseni "Y-rauta" on korkeussuunnassa säädettävissä, mutta kuinka hyviä ne ovat verrattuna perinteisiin plintheihin?
 
Se on itse kiinnike, joka on säädettävä, se jonka valat betoniin. kestävyys on riittävä. ainoa haittapuoli on kai hinta. 3-4 kertaa kalliimpia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.