H HBK #1 Jäsen · 75 viestiä 4 tou 2005 klo 17:40 HBK Jäsen 75 viestiä 4 tou 2005 klo 17:40 #1 Onko kenelläkään kokemusta säädettävistä plinthistä? Käsittääkseni "Y-rauta" on korkeussuunnassa säädettävissä, mutta kuinka hyviä ne ovat verrattuna perinteisiin plintheihin?
Onko kenelläkään kokemusta säädettävistä plinthistä? Käsittääkseni "Y-rauta" on korkeussuunnassa säädettävissä, mutta kuinka hyviä ne ovat verrattuna perinteisiin plintheihin?
S styrman1 #2 Jäsen · Stockholm · 1 190 viestiä 5 tou 2005 klo 12:45 styrman1 Jäsen Stockholm 1 190 viestiä 5 tou 2005 klo 12:45 #2 Se on itse kiinnike, joka on säädettävä, se jonka valat betoniin. kestävyys on riittävä. ainoa haittapuoli on kai hinta. 3-4 kertaa kalliimpia.
Se on itse kiinnike, joka on säädettävä, se jonka valat betoniin. kestävyys on riittävä. ainoa haittapuoli on kai hinta. 3-4 kertaa kalliimpia.