Ostimme talomme noin neljä vuotta sitten. Ryömintätilan ilmankosteus oli joinakin ajanjaksoina korkea, joten asensimme ilmankuivaimen ja suljimme kaikki tuuletusaukot. Meillä on nyt siellä 70 prosentin ilmankosteus. Onko olemassa riski, jos ryömintätilassa ei ole ilmanvaihtoa, ja pitäisikö siinä tapauksessa asentaa puhallin, joka luo alipaineen ryömintätilaan?
 
  • Tykkään
Robert N
  • Laddar…
Mikä ilmankuivain on asennettu? Minulla on Corroventa ja siinä on vain ulospuhallus, kaikki muu on tiivistetty = alipaine.
Jos sinulla on ilmankuivain, et halua pitää sitä avoinna ulos, koska silloin ilmankuivain yrittää kuivata koko maailmaa ja saatte kalliin sähkölaskun.
 
L Leafy sanoi:
Mikä kuivain on asennettu? Minulla on Corroventa ja siinä on vain poistoilma, kaikki muu on suljettu = alipaine.
Jos sinulla on kuivain, et halua pitää sitä auki ulos, koska silloin se yrittäisi kuivattaa koko maailman ja saat kalliit sähkölaskut.
Se on Woods SW38, joten siinä ei ole poistoilmaa.
 
L Leafy sanoi:
Mikä kostutin on asennettu? Minulla on Corroventa ja siinä on vain ulospuhallus, kaikki muu on tiivistetty = alipaine.
Jos sinulla on kostutin, et halua pitää avointa ulospäin, koska muuten kostutin yrittää kuivata koko maailman ja saat kalliin sähkölaskun.
Hei, sivukysymys vanhaan ketjuun, mutta miten koet corroventan äänenvoimakkuuden? Harkitsen sen asentamista, mutta mielestäni se vaikuttaa melko äänekkäältä. Terveisin
 
Gustaf321 Gustaf321 sanoi:
Ostimme talomme noin neljä vuotta sitten. Ryömintätilan ilmankosteus oli joissakin ajanjaksoissa korkea, joten laitoimme sinne kosteudenpoistajan ja peitimme kaikki ilmanvaihtoaukot. Nyt siellä on 70 prosentin ilmankosteus. Onko mitään riskiä siitä, että ryömintätilassa ei ole ilmanvaihtoa, ja pitäisikö siihen sen vuoksi asentaa tuuletin, joka luo alipaineen ryömintätilaan?
Hei, mietin samaa asiaa. Vanha ketju, mutta kokeilen kysyä, mihin päädyit?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.