1 410 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Ryömintätilan ilmanvaihto
Ostimme talomme noin neljä vuotta sitten. Ryömintätilan ilmankosteus oli joinakin ajanjaksoina korkea, joten asensimme ilmankuivaimen ja suljimme kaikki tuuletusaukot. Meillä on nyt siellä 70 prosentin ilmankosteus. Onko olemassa riski, jos ryömintätilassa ei ole ilmanvaihtoa, ja pitäisikö siinä tapauksessa asentaa puhallin, joka luo alipaineen ryömintätilaan?
Mikä ilmankuivain on asennettu? Minulla on Corroventa ja siinä on vain ulospuhallus, kaikki muu on tiivistetty = alipaine.
Jos sinulla on ilmankuivain, et halua pitää sitä avoinna ulos, koska silloin ilmankuivain yrittää kuivata koko maailmaa ja saatte kalliin sähkölaskun.
Jos sinulla on ilmankuivain, et halua pitää sitä avoinna ulos, koska silloin ilmankuivain yrittää kuivata koko maailmaa ja saatte kalliin sähkölaskun.
Se on Woods SW38, joten siinä ei ole poistoilmaa.L Leafy sanoi:
Hei, sivukysymys vanhaan ketjuun, mutta miten koet corroventan äänenvoimakkuuden? Harkitsen sen asentamista, mutta mielestäni se vaikuttaa melko äänekkäältä. TerveisinL Leafy sanoi:
Hei, mietin samaa asiaa. Vanha ketju, mutta kokeilen kysyä, mihin päädyit?Gustaf321 sanoi:
Ostimme talomme noin neljä vuotta sitten. Ryömintätilan ilmankosteus oli joissakin ajanjaksoissa korkea, joten laitoimme sinne kosteudenpoistajan ja peitimme kaikki ilmanvaihtoaukot. Nyt siellä on 70 prosentin ilmankosteus. Onko mitään riskiä siitä, että ryömintätilassa ei ole ilmanvaihtoa, ja pitäisikö siihen sen vuoksi asentaa tuuletin, joka luo alipaineen ryömintätilaan?
Klikkaa tästä vastataksesi