Aion kiinnittää vaneria vaneria vasten, molemmat 15mm. Sen täytyy olla vahva. Siinä on kapeampi vaneripala noin 7cm, joka kiinnitetään vanerilevyyn, joka toimii seinänä. Ytong vanerilevyn takana. Tulen käyttämään pl400, mutta mitä ruuvia minun pitäisi käyttää kiinnittääkseni 15mm vaneri 15mm vaneria vasten?

• Pieni musta vaneripala kiinnitetty suureen vanerilevyyn, jossa on piirrettyjä viivoja ja puun syykuvioita näkyvissä.
28mm vaneriruuvi

Käyttäisin tavallista 30 mm puuruuvia, jossa on suuri, uppokantainen pää (merkintä TFT), ja esiporaisin sen ensimmäisen vanerin läpi. Levyruuvit eri lajeineen on tarkoitettu levyjen kiinnittämiseen teräs- tai puurimoihin. Mielestäni niiden nousukulma on liian jyrkkä kiinnittämiseen vaneriin.

Minulla on mieltymys gipsskruv.
Kyse ei ole niinkään siitä, millainen ruuvi, vaan enemmänkin siitä, kuinka tiheästi ruuvaa.
Ensimmäisen plywoodlevyn läpi poraaminen on vaatimus.

Protte

prototypen prototypen sanoi:
Minulla on mieltymys gipsskruviin.
Ei ole niinkään kysymys siitä, minkälaista ruuvia käyttäisit, vaan siitä, kuinka tiheästi ruuvaat.
On välttämätöntä porata ensimmäisen vanerilevyn läpi.

Protte
kuinka se pitäisi esiporata? 1 mm pienempi kuin ruuvi?

Levyssä, jonka asennat, jonka leveys on 7 cm, poraa reikä niin, että ruuvi menee vapaasti, 4 mm ruuville poraat 4-4,5 mm.
Jos käytät normaalia, modernia ruuvia, ei levyyn 2 tarvitse porata.

Protte

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.