Aiemmin olen aina suosinut käsiteltyjä teräsruuveja C4-pintakäsittelyllä, kun olen ruuvannut runkoa tai vastaavaa, esim. Essve Corrseal. Viime vuosina olen kuitenkin huomannut, että heidän pintakäsittelynsä ei ole yhtä hyvä kuin aiemmin ja useat ruuvit ovat katkenneet tai ruostuneet. Aiemmin valitsin juuri tämän, koska ruostumattomat ruuvit tapaavat katketa, kun esim. ruuvaa terasseja, mutta materiaalit omaavat eri ominaisuuksia.

Jonkin aikaa sitten näin elokuvan, jossa kirvesmies puolsi nauloja ruuvien sijaan ja näytti, kuinka helposti "vääntää irti" ruuvin, mutta kuinka paljon enemmän naula kesti, näyttääkseen, että pehmeämpää materiaalia kannattaa käyttää rungon yhdistämiseen, joka voi liikkua vuosien mittaan.

Nyt mietin, pitäisikö minun ostaa ruostumattomia ruuveja käsiteltyjen teräsruuvien sijaan tulevaa runkorakennusta varten,
millä kokemuksilla te olette valinneet ruuvien materiaalin pääasiassa lujuuden perusteella?

RoTe
Runkorakenteen pystytys tapahtuu parhaiten runkorakentamisen naulapyssyllä.

• Tykkään
Bart
  • Laddar…
Onko kenelläkään kokemusta ruostumattomien puuruuviin lujuudesta verrattuna vastaaviin käsitellystä teräksestä?
Hintavertailu on merkittävä, joten ei halua laittaa rahaa turhaan.

RoTe RoTe sanoi:
Rungon pystytykseen käytetään parhaiten runkonpystytyspistoolia.
Riippuu tarkoituksesta ja tässä tapauksessa rakenteesta.
On olemassa naulain, jota käytetään siellä, missä se on paras ratkaisu, mutta siitä ei ollut kyse kysymyksessä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.