Hei!

Haluan vain vinkata kaikille tukholmalaisille, jotka eivät vielä tiedä, että Svensk Byggtjänst tarjoaa 5 minuuttia ilmaista rakennusneuvontaa Regeringsgatanilla.

Olen ollut siellä pari kertaa nyt ja saanut heiltä todella hyviä vinkkejä erityisissä kysymyksissä. Ne, jotka tietävät jotain, vaikuttavat olevan siellä keskellä päivää lounasaikaan. Lisäksi siellä on rakennusnäyttely, kirjakauppa ja paljon esitteitä.

;D Ulrica
 
Joo, hengailin siellä paljon ennen kuin rakennusprojekti alkoi. Tuntui kuin olisin sponsoroinut heidän kirjakauppaansa jonkin aikaa ;)
 
Vain ollakseni hieman kärttyisä pikkuveli, voin antaa göteborgilaisille vinkin Mölndalsvägenin Byggcentrumista (Mölnlycke Sytråd). Siellä minäkin vietin kaiken vapaa-aikani ennen rakentamista. Hyvin hieno pysyvä näyttely.

http://www.byggcentrum.se/
 
Ahhhh!! Vanhat kunnon göteborrrg :D
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.