Hei, olen kiinnittänyt 45x70 vinokattoon 5-tuumaisilla nauloilla. Naulat menevät siis noin 50 mm kattopalkkeihin. Istuu kuin kallio - luulin. Nyt kun olen alkanut levyttää, huomaan, että jotkut rimoista liikkuvat!

Siitä on nyt jonkin aikaa, kun rimat kiinnitettiin, ja oletan, että pienet liikkeet kattopalkeissa saavat sen hieman irtoamaan (uusi naulaus pitäähän kaiken tiukasti). MUTTA amatöörinä haluaisin mielelläni, että joku kokeneempi vakuuttaa minulle, että se tulee kestämään. Olisi ikävää, jos vinokatto alkaa irrota...

Kun aloitin, yritin repiä yhden riman alas nähdäkseni, pitikö se kunnolla. Vannon, että se oli käytännössä mahdotonta... eli ajattelin, että sen pitäisi kestää vähän eristystä ja yksinkertaisia kipsilevyjä... mutta voinko olla väärässä??? Tulevatko naulat työntymään ulos, vai? Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi ehkä ollut fiksua käyttää metallikulmia ::)

Toinen mahdollisuus, jos reglarna ovat ristissä kattotuolin kanssa, voit joka toisessa kiinnityspisteessä laittaa gaffelankareen antamaan lisää tukevuutta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.