Rakennan parhaillaan vanhaan torppaan uutta osaa, joka on 60 neliön kulmikas rakennus ja olen muurannut 2 metrin korkuisen kellarikerroksen leca-harkoista. Olen nähnyt taloja, joissa rappaus näyttää paksulta kerrokselta, joka on kuin ruiskutettu päälle! Miten se tehdään? Voiko sen tehdä itse vuokraamalla laitteet?

Ongelmani on, että haluaisin vanhan, 1900-luvun alussa rakennetun muurin näyttävän suurin piirtein samanlaiselta kuin uusi osa, mutta vanhan osan muuraaminen/rappaaminen uuden näköiseksi ei onnistu. Siksi mietin, että ehkä tämä ruiskutettu rappaus voisi olla ratkaisu! Mutta miten se tehdään?

Olemme itse palkanneet yrityksen, joka ruiskutti talomme julkisivun. Meillä oli talossa sekä rappaus että tiili, kun ostimme sen, ja mielestämme se näytti typerältä. Joten yritys tasarappasi tiiletyn osan ja sitten he ruiskumaalasivat koko talon vapaasti valitulla värillä. Ei maksanut erityisen paljon. Bonus oli, että he jättivät rakennustelineet paikoilleen noin 1,5 kuukaudeksi, jotta voimme maalata kaikki tuulilaudat, ikkunat ja asentaa uudet räystäskourut. Ajattelimme myös vuokrata laitteita, mutta tunsimme, että oli parasta jättää tehtävä jollekin, jolla on kokemusta. Lähetä minulle pikaviesti, jos olet kiinnostunut kuvista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.