Olemme itse palkanneet yrityksen, joka ruiskutti talomme julkisivun. Meillä oli talossa sekä rappaus että tiili, kun ostimme sen, ja mielestämme se näytti typerältä. Joten yritys tasarappasi tiiletyn osan ja sitten he ruiskumaalasivat koko talon vapaasti valitulla värillä. Ei maksanut erityisen paljon. Bonus oli, että he jättivät rakennustelineet paikoilleen noin 1,5 kuukaudeksi, jotta voimme maalata kaikki tuulilaudat, ikkunat ja asentaa uudet räystäskourut. Ajattelimme myös vuokrata laitteita, mutta tunsimme, että oli parasta jättää tehtävä jollekin, jolla on kokemusta. Lähetä minulle pikaviesti, jos olet kiinnostunut kuvista.