Hei!
Minulla on ryömintätila, jossa "kattona" on asfaboard. Varsinainen palkisto on cc 60. Miten on rimoituksen/harvapaneelin kanssa? Käytetäänkö sitä yleensä asfaboardin kiinnittämiseen vai vain kipsilevyissä? Mikä on helpoin tapa selvittää, onko paikalla harvapaneeli?
 
Kuulostaa vähän kuin seinät entisessä asunnossani. Tiili, joka on rappattu, huokoinen kuin mikä, murenee heti kun poraa siihen ja on vaikea saada kiinnikkeet kiinni. Keksin nerokkaan idean sekoittaa plastic paddingia ja painaa sitä runsaasti reikiin yhdessä kiinnikkeen kanssa ja antaa kuivua, sitten ne pysyivät kuin kallio, ja sitten vain ruuvattiin tavarat paikoilleen. Pituus on aika ratkaiseva.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.