I-maiden kysymys:
Olen nähnyt samanlaista jossain ketjussa täällä, mutta haluan silti kysyä uudelleen.
Rakennan terassia, jossa on 2 murtunutta (diagonaalista) kulmaa.
Kaide tulee olemaan ristikkokaide.
Kulman siirtymävaiheessa (eli 2 siirtymää per "kulma" ilman että monimutkaistan asiaa enempää, kohtaa siis 90 asteen 95x95 tolppa 45 asteen kulmassa.
Miten kiinnitän ristin ylä- ja alapuolen 45 asteen kulmaan?
Yksi malli jota olen mietiskellyt, on loveta ristiin niin, että se saa Y-muodon juuri siellä missä se kohtaa tolpan suoraan tolpan kulman yläpuolella.
Vaihtoehtona tehdä kolmionmuotoisia puukiiloja ja siten saada oikea kulma juuri ristikiinnityskohdassa.
Onko jollain kokemusta samasta pulmasta?
Pitää katsoa jos voin piirtää jotain tyylikästä.