Hei.

Onko olemassa mitään vastinetta Rinkabyrörille Sthlmin alueella (etelään Sthlmistä)?

Etsin PEX-rör sekä lisävarusteita näihin.

Paikalliset kauppiaat tarjoavat joitakin tuotteita, mutta hintataso siellä on aivan liian korkea.

eestere sanoi:
Hei.

Onko mitään vastaavaa kuin Rinkabyrör Tukholman seuduilla (eteläpuolella)?

Etsin PEX-putkia ja niihin liittyviä tarvikkeita.

Paikalliset myymälät tarjoavat joitain tuotteita, mutta niiden hinnat ovat aivan liian korkeat.
Ei, ei oikeastaan.

Jos sinulla on hyvät sopimukset tai olet hyvä neuvottelija, voit ostaa esimerkiksi PEX-putkia verkkomyymälöiden hintoihin lähes mistä tahansa. Olen esimerkiksi ostanut edullisimman Wirsbopex-rullan Fredellsiltä kaikista paikoista...

Helpoin tapa on tilata tuotteet verkkomyymälöistä, jotta saat ne kotiinkuljetettuna.

Badrumsinredning badrumsinredningar badrumsmöbler badrumsporslin Svedbergs
RINKABY RÖR AB : webbutik
VVS, VA, Bad, KÖK, Toalett, avlopp dränering pellets Välkommen till

>> Helpoin tapa on varmaan ostaa jostakin verkkokaupasta saadakseen tavarat kotiin?

Samaa mieltä, se on helppoa.

Mutta on epätodennäköistä, että suuret ja halvat kaupat sijaitsevat aina valovuosien päässä kodista.

eestere sanoi:
>>

Mutta on epätodennäköistä, että suuret ja halvat kaupat sijaitsevat aina valovuosien päässä kotoa.
Ok. Olen samaa mieltä, että se on epätodennäköistä.

Nyt kun me ja todennäköisyyslaskenta olemme yhtä mieltä siitä, että Tukholmassa todellakin on Rinka-tyyppinen kauppa, ehkä voimme heittää noppaa tai katsoa kahvinporoja selvittääksemme, missä se sijaitsee?;)

En tiedä miten hinnat ovat Rördoktornilla (luulen että ne on nimeltään niin) lähellä Mio möbler Haningessä. Mutta oikea firma se on kuitenkin, joka tietää mitä myy ja on suurin piirtein eniten, jos olen ymmärtänyt oikein. Jos on kyse pienemmistä eristä tai kiireestä, se voi olla vaihtoehto. Vaikka minäkin haluaisin nähdä Rinkaby etelään Tukholmasta.

snuttjulle sanoi:
Vaikka minäkin haluaisin nähdä rinkaby Tukholman eteläpuolella.
Rinkabyrör sijaitsee itse asiassa Tukholman eteläpuolella (Kristianstad) ;)

Voin vain suositella Bynor.se
Melko uusia verkossa, mutta uskomaton palveluasenne - ja toisin kuin Rinkaby, auttavat mielellään ratkaisuissa.

Olen itse ostanut sieltä muutaman kerran ja olen todella tyytyväinen.

Lisäksi heidän "politiikkansa" on aina olla halvempia kuin Rinkaby, joten ei haittaa ollenkaan.....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.