Olen melko noviisi tässä rakentamisessa, mutta pidän siitä todella paljon ja haluan mielelläni yrittää itse (isäni avulla). Olemme juuri alkaneet rakentaa varastoa 60-luvun talomme yhteyteen. Eli seinävarasto. Koska haluan, että se erottuu hieman arkkitehtonisesti, olen saanut päähäni, että haluan paneelin, joka muistuttaa näitä. Liitän kuvia. Mutta nyt kysymys, miten teen tämän puhtaasti rakennusteknisesti? Onko joku ystävällinen sielu, joka voisi selittää tai antaa vinkkejä ja ehkä jopa yksinkertaisesti piirtää, miten tämä voisi mennä ja mitä materiaaleja minun pitäisi käyttää Varasto on tarkoitus eristää ja maalata mustalla liimamaalilla julkisivua varten. Kiitos etukäteen!

• Moderni puurakennus, jossa on pystysuorat paneelit ja musta ovi, sijaitsee ulkona kirkkaassa päivänvalossa.
  • Mustan puupaneelin peittämä moderni ulkoseinä, jossa pystysuorat linjat ja viereinen lasiovi.
  • Seinärakenne, jossa pystysuorat kapeat puusäleet ja ikkuna vasemmassa alareunassa. Rakennus liittyy 60-luvun taloon.
  • Puuverhoiltu rakennuksen seinä, jossa on iso ikkuna ja pystysuuntaiset laudat, näyttää olevan osa uutta projektia varastolle.
Ja miltä "60-lukujen talo näyttää?
Sara Frost Sara Frost sanoi:
Eli seinävarasto
Mikä on seinävarasto?

Sara Frost Sara Frost sanoi:
Koska haluan, että se erottuu hieman arkkitehtonisesti...
Yleensä yritetään, että uudet rakennukset sulautuvat vanhaan ympäristöön, mutta tässä ajattelette päinvastoin. Miksi?

Käänteinen paneeli ei ole mitään hokkuspokkusta, ensin kapea lauta ja leveämpiä lukoksi. Kuvissa on jotain säänkestävää lautojen takana. Huomaa, että kapeiden aukkojen maalaaminen on hieman työläämpää.

Protte

• Tykkään
JF89
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Ja miltä näyttää "60-luvun talo?
[kuva][kuva]
Mikä on seinävarasto?

Varasto, joka rakennetaan olemassa olevaa ulkoseinää vasten☺️

Yleensä pyritään siihen, että uudet rakennukset sulautuvat vanhaan ympäristöön, mutta tässä ajattelette päinvastoin. Miksi?
Ilmaisin ehkä itseäni hieman huonosti. Haluan, että se sopii yhteen talomme kanssa, mutta hieman modernisoidaan, en halua laittaa tavanomaista paneelia. Ajattelemme, että vaihdamme pian paneelin talossa ja ehkä johonkin tällaisen kaltaiseen
Moderni talo mustalla ulkopaneelilla, terassilla lepotuoli ja kauniita kukkia etualalla.

Saatteko te siihen rakennusluvan?

Protte

prototypen prototypen sanoi:
Saanko te rakennuslupaa siihen sitten?

Protte
luulen niin, koska alueella on useita, jotka ovat saaneet sen.

Miten teitte @Sara Frost ? Oletteko saaneet siihen kuten kuvissa? Olen innokas aloittamaan kapeilla ensin ja sitten vaihdella kiharten leveyttä kolmen neljän erilaisella ja vaihdella kuviossa..

KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Ja miltä "60-luvun talo" näyttää?

Mikä on seinävarasto?

Yleensä yritetään, että uudet rakennukset sulautuisivat vanhaan ympäristöön, mutta tässä ajattelette siis päinvastoin. Miksi?
Mutta mikä sinussa on vikana... miksi et voi pysyä hänen kysymyksessään ilman että alat pretentiöösti kuulustella?

V Vrångekärr sanoi:
Mutta mikä sinussa on vialla... miksi et voi pysyä hänen kysymyksessään ilman, että alat pretentioottisesti kuulustella?
Hei ja tervetuloa Byggahus @Vrångekärr
OT:
En tiedä teitkö päivän ketjun nosto (toiseksi viimeinen viesti tehtiin 5 vuotta sitten), mutta jos et tulevaisuudessa lisää mielenkiintoisempia viestejä niin voit odottaa mielelläsi vielä 6 vuotta ennen kuin kirjoitat seuraavan..

TS:lle @Sara Frost
Miten rakennusprojekti sujui, voimmeko nähdä kuvan ja kuulla miten kävi?

• Tykkään
Joak
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.