Hei,

Aion laittaa tukipuut lattiaani olemassa olevaan tilaan, meidän pitää nostaa lattia noin 18 cm. Ajattelin käyttää 45x120 tukipuita. Huoneessa on lattialastulevyä ja seinät ovat kipsilevyä. Kuinka minun tulisi kiinnittää tukipuut, riittääkö kulmaraudat? Sillä kipsilevyseinissä ei ole paljon mihin kiinnittää. Mikä on "best practice"?
 
  • Rakennuksen pohjapiirros, jossa mitat huoneille ja seinille. Merkitty erilaiset tilat, kuten halli ja käytävä ilman lämpöä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.