Hei.
Minulla on ulkoseinä, joka ei ole täysin suora (talo rakennettu -45), johon olen ajatellut asentaa 45:lla koolauksia, jotta saisin aikaan suoran seinän. Samalla ajattelin hieman eristää, ja sähköasentajan tulee asentaa sähköjä. Mutta ydinkysymykseen.

Miten minun pitäisi edetä löytääkseni "sen osan, joka ulkonee eniten"? Sen tulisi olla minimiarvo, eli 45 mm olemassa olevasta seinästä. Sen jälkeen maksimimäärä tulisi olla 45+x mm, missä x on tuntematon, ja voin laittaa välikkeitä olemassa olevan seinän ja koolauksen väliin. Olen miettinyt sitä, mutta olen täysin uusi tällaisissa "mittaus" ongelmissa.

Terveisin
Peter

Yksi mahdollisuus on laittaa ppå 45orna ja sitten asettaa passi päälle ja katsoa mihin se kallistuu, niin löydät suoran. Sen jälkeen laitat remsor masonitista naulauspuulle, jotta saat suoran seinälle, ja kiinnität OSB:n remsorille ja sitten gyprocia sen päälle.

Tai hankit teräskiskot, joita käytät seinässä ja katossa ja työnnät sisään omat koolauksesi. Aloitat kahdella (pystyssä olevalla) koolauksella, yksi kummassakin päässä, niin voit aika helposti säätää itsesi tasolle hyvällä vatupassilla.

Apprentice sanoi:
Tai hanki teräskiskot, joita käytät seinässä ja katossa, ja työnnä koolaukset sisään. Aloittamalla kahdella (pystysuoralla) koolauksella, yksi kummassakin päässä, voit melko helposti säätää itsesi vaakasuoraan hyvällä vesivaakalla.
Juuri niin!
Ehdottomasti helpointa!

Kirjoitin seinä. mutta tarkoitan tietysti lattiaa.:blushing:

Apprentice sanoi:
Kirjoitin seinä. mutta tarkoitan tietysti lattiaa.:blushing:
Ei se mitään, ymmärsimme silti. d^_^b

Kiitos vastauksista. Se ratkesi. Sain lainata rotationslaserin... Oi oi oi, kuinka kätevää. Kun on oikeat välineet, niin asia sujuu kuin tanssi :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.