En käyttäisi sitä. Sen sanotaan olevan diffuusioavoin, mutta sideaine on styreeniakrylaatti eli muovi. Mahdollisuus ylläpitää maalia vaikuttaa epäilyttävältä.

Hyvä taloudellisuus rakentamisessa saavutetaan suunnittelemalla hyvin, käyttämällä materiaaleja, joilla on pitkä käyttöikä, ja pintarakenteita, joita voi ylläpitää. Ajattele vuosikustannuksia investointikustannusten sijaan.

• Tykkään
Novisfixaren
  • Laddar…
Rakentamisen 9cm leca-sisäseinät myös. Miten kiinnitän ne 15cm sisäkuoreen? Poraanko raudoitusta sisään?

Asennanko metallisia sisänurkkarautoja, kuten "kipsilevynurkan", jotta saan suoran linjan muurausta varten, joka voidaan sitten vain rapata päälle?

Se on haaste muurata 9 cm lecablock. Vaikeus on muurata suoraan kaikkiin suuntiin. Kun laasti on kuivunut, uskon että rakenne on riittävän tukeva useimpiin tarpeisiin ilman lisätoimenpiteitä. Yksi menetelmä on käyttää puurimoja tukena muuraukselle, jotka sitten poistetaan. Tässä on varmasti tärkeää, että laastia on myös pystysaumoissa.

9 cm jää vain makuuhuoneen/kylpyhuoneen/kodinhoitohuoneen ja kylpyhuoneen/kodinhoitohuoneen väliin. Kuitenkin tähän tulee myös sisäovet. En halua pienentää huoneiden sisähalkaisijaa, mutta pitäisikö sinun mielestäsi kasvattaa mittaa?

Suuri ero muurata 12 cm blokkia?

Tärkeää huomioida lecasturnoidessa on, että se ei ole yksiselitteisesti määritelty tuote vaan ominaisuudet ja toteutus voivat vaihdella valmistajittain. Tarkista siksi aina kyseisen valmistajan spesifikaatiot. Ei-kantavassa sisäseinässä ei luultavasti ole suurempaa eroa 9 ja 12 cm välillä, paitsi että leveämmän seinän muuraaminen on helpompaa kuin kapeamman. Itse olen kerran muurannut metrin korkean muurin 12 cm lohkoilla ja se oli mielestäni melko vaikeaa. Jollekin, joka on tottunut muuraamaan, uskoisin että ero 9 ja 12 cm välillä on merkityksetön.

Voiko muurata vaiheittain tyyliin 1 m, sitten antaa kuivua ja muurata lisää vai ei se tee asiaa helpommaksi?

Nouse jopa 15 cm kuitenkin, onko se sen arvoista mielestäsi? Helppouden vuoksi? Voidaan lisäksi muurata murtalolla ja urilla ilman täysisaumaa sitten..?

Luulen, että ei ole mitään ongelmaa muurata vaiheittain.

Häntä

Tilaus on tehty, mutta sitä voi muuttaa, jos olen nopea. Olisiko sinun pitänyt nostaa 15 cm:iin ja käyttää strängmurning..?

Riippuu varmaan ensisijaisesti siitä, kuka muuraa. Itse en käyttäisi ohuempaa kuin 15 cm, mutta muurarin taidoissani olen amatööri. Huoneen mitoilla on myös jonkin verran merkitystä. Ero 9 cm:n ja 15 cm:n välillä on 6 cm. Vähän, jos huoneen leveys on 3 metriä, mutta ehkä merkityksellistä, jos se on 2 metriä.

Mmm kallistuu siihen, että se on lopulta 15cm block ..

Lisäksi sama mitta kuin skal

Tunnen taas vähän epävarmuutta ensimmäisen kattotuolin kanssa, pitäisikö sen todella olla samalla tasolla päätyseinän rappauksen kanssa?

Eikö tarvita tuulensuojausta, kiinnityslaudat ilmarakoineen ja sitten koolaukset takana? Näin se ulottuisi huomattavasti pidemmälle kuin rappaus, mikä voisi näyttää oudolta?

Kuinka pitkä räystäskoroke päätyyn? Annetaanko vain raakapontin ulottua ja kiinnitetäänkö sitten kolmiokoolaus siihen tuulilautaa varten?

Jos haluan 45 mm eristyksen kylmäullakon päätyyn, asennetaanko koolaukset tätä varten kattotuolin sisä- vai ulkopuolelle?

Ensimmäinen kattotuoli pitäisi olla mahdollisimman kaukana. Jos vedät sen sisään, sinun täytyy jatkaa itse kattotuolia, jotta voit kiinnittää paneelin päätyyn. Tavoitteena tulisi olla, että päätykolmion paneeli menee juuri rappauksen ulkopuolelle. Paneelin kiinnittämiseen tarvitaan tietty rakenne kattotuolin lisäksi. Kylmävinttien yhteydessä ei yleensä käytetä tuulensuojausta, mutta nykyisellä korkealla eristystasolla on olemassa tietty kosteusongelmien riski, jos paljon kylmää ilmaa pääsee vintille. Hallandissa voi olla melko tuulista.

Normaali räystäsulkupituus päädyssä on 30-40 cm. Råspont jätetään ulos ja alempi tuulilauta kiinnitetään kantti kantissa rāsponten kanssa. Ylempi tuulilauta kiinnitetään råsponten päätypuuhun. Kolmiolistaa käytetään, jotta aluskatteen nostaminen olisi tasainen.

Jos haluat eristystä kylmävinttiseinään, se asetetaan kattotuoliin kiinnitettyjen säädyjen väliin, ei siis ulkopuolelle eikä sisäpuolelle.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.