Jag har en kant som jag tror (?) har frusit sönder. Jag funderar på att skära kanten hela vägen och gjuta en avfasning. Alltså längs hela så långt in där de spruckit. Men finns kanska bättre idéer? Tiilireunus, jossa on halkeama, viheralueen vieressä; mahdolliset pakkasvauriot. Halkeillut tiilireuna, jossa kasvaa violetteja kukkia vieressä; varjot lankeavat seinälle.

S sepani sanoi:
Minulla on reuna, jonka uskon (?) jäätyneen rikki. Ajattelen leikata reunan koko matkalla ja valaa viisteen. Siis koko matkalla niin kauas sisäänpäin, missä ne ovat halkeilleet. Mutta onko olemassa kenties parempia ideoita?[kuva][kuva]
Tai mieluummin yrittää vaihtaa vaurioituneet laatat..? ja mitä käyttäisin siinä tapauksessa saumaksi/asennusmassaksi...

Ne, jotka istuvat siinä, eivät näytä olevan pakkasenkestäviä, tai ovatko ne altistuneet mekaaniselle vahingolle, koska ne näyttävät roikkuvan ulkona muutaman senttimetrin. Irrota ja aseta pakkasenkestäviä laattoja on toinen idea. Älä unohda alamäkeä, jotta vesi valuu ulospäin.

• Tykkään
sepani
  • Laddar…
Ei aavistustakaan frostsäkistä, en minä niitä asentanut ole, mutta voivat mahdollisesti olla ei-säkeitä. Ei tee mieli irrottaa kaikkia, melko suuri projekti, koska ne menevät julkisivun alle…

T
S sepani sanoi:
Ei mitään hajua pakkasenkestävistä, en minä ole asentanut niitä mutta eivät varmaan ole kestäviä. Ei kiinnosta irrottaa kaikkia, melko suuri projekti kun ne menevät julkisivun alle…
Etkö voisi leikata niitä läheltä julkisivua ja laittaa uudet ulkopuolelle?

• Tykkään
sepani
  • Laddar…
T Testarn sanoi:
Voisitko leikata ne lähellä julkisivua ja laittaa uudet ulkopuolelle?
Olen ajatellut leikata ne, mutta sitten valaa sementtikantti julkisivu...

• Tykkään
Testarn
  • Laddar…
Yksi vaihtoehto on asettaa levy kallistuksella?
Siinä tapauksessa olisi parasta jyrsiä 10 mm julkisivuun ja työntää levy sisään.
Jos julkisivu on täysin tasainen, ehkä toimii tulpata ja tiivistää päälle.

• Tykkään
Saxsson ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.