Hei, olen nykyisen terassin lasituksessa. Saadakseni liukuovet paikalleen, jouduin rakentamaan ne "terassilattian ulkopuolelle", mikä aiheuttaa pienen korkeuseron. Tarvitsisin siis 90-asteen listan alumiinista tai muusta metallimateriaalista, joka sopii ulkokäyttöön ja on mieluiten 50x50 sijoitettavaksi "korkeuseron" kohdalle, jotta sain lattialle siistimmän lopetuksen. Olen hakenut netistä mutta en löydä mitään järkevää sivua. Aukon pituus on 225 cm.

Jos joku tietää, mistä voisin löytää/ostaa tällaisen listan, otan kiitollisena vastaan ehdotuksia.

Kiitos etukäteen

N Nygge72 sanoi:
Hei, olen lasittamassa olemassa olevaa terassia. Saadakseni liukuovet paikalleen, minun täytyi rakentaa ne terassin ulkopuolelle, mikä aiheuttaa pienen korkeuseron. Tarvitsisin siksi 90 asteen listan alumiinista tai muusta metallista, joka soveltuu ulkokäyttöön ja mieluiten 50x50, saadakseni siistimmän lattian lopetuksen korkeuserossa. Olen etsinyt verkosta, mutta en löydä järkevää sivustoa. Aukon pituus on 225 cm

jos joku tietää, mistä voin löytää/ostaa tällaisen listan, otan kiitollisena vastaan ehdotuksia

Kiitos etukäteen
Joku terästoimittaja? Tyyliin begroup?

• Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
S
Lasimestarit käyttävät yleensä erilaisia alumiiniprofiileja.

Peltiseppä voi muuten taivuttaa pellin.

• Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
Mene lähimpään plåtslageriin, niin se korjataan nopeasti.

• Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
On vain tietty alumiini, jota voi taivuttaa oikeaan kulmaan, jos haluaa pienemmän säteen, muuten se halkeaa.

Taivutettu pelti ei koskaan saa oikeaa ulkonäköä (ei tule niin teräviä reunoja kuin profiileissa).

Kulmateräs tai L-tanko (mitä nyt valitsetkin sitä kutsua) on luultavasti siistein.

• Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.