Hei.

Suunnittelen kunnostaa muurin, joka on tällä hetkellä rakennettu betoniharkoista, jotka ovat samankaltaisia kuin Våxtorp betongin harkot.
Ajattelin purkaa 2 riviä ja rakentaa ne uudelleen, koska muuri on haljennut saumasta.

Kysymykseni on, voiko muurin rakentaa uudelleen Lecaharkoilla, ottaen huomioon tuleva rappaus?
Voiko kahta erilaista alustaa sekoittaa näin ilman ongelmia?

Toinen kysymys on, onko eri kerrosten välillä tarpeen vahvistaa rakenteita? Muurin korkeus on 4 riviä.

/Mikkey
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.