1 640 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Remontoida portaat!
Minulla on portaat, jotka on kokonaan päällystetty neulahuovalla, sekä nousut että astinlaudat.
Kieltäydyn hiomasta ja poistamasta neulahuopaa, olen yrittänyt, mutta se on aivan liikaa työtä.
Eikö voisi antaa neulahuovan jäädä paikalleen ja asentaa laminaattilattian kaiken päälle?
Ehkä se voisi toimia äänieristeenä, vai mitä luulette?
Voisiko tämä onnistua? En ole mies, joka kysyy tätä, mutta sen olette ehkä jo ymmärtäneet!
Kieltäydyn hiomasta ja poistamasta neulahuopaa, olen yrittänyt, mutta se on aivan liikaa työtä.
Eikö voisi antaa neulahuovan jäädä paikalleen ja asentaa laminaattilattian kaiken päälle?
Ehkä se voisi toimia äänieristeenä, vai mitä luulette?
Voisiko tämä onnistua? En ole mies, joka kysyy tätä, mutta sen olette ehkä jo ymmärtäneet!
Vaihdoimme neulahuovan muovimattoon, joka näyttää vanhoilta rustiikkisilta tammilankuilta. Portaan nokka oli tammea ja sai luonnollisesti jäädä paikoilleen. Olimme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen ja portaissa on erittäin mukava kulkea, eivätkä ne ole erityisen liukkaat.
Lähes kaikki kommentoivat portaita ja pitävät niitä tyylikkäinä. Jopa puusepät luulevat, että olemme päällystäneet koko portaat oikealla puulla...!
Lähes kaikki kommentoivat portaita ja pitävät niitä tyylikkäinä. Jopa puusepät luulevat, että olemme päällystäneet koko portaat oikealla puulla...!
Klikkaa tästä vastataksesi