Kyllä se onnistuu pahimmassa tapauksessa ottaa se ulkopuolelta, mutta vältän sitä viimeiseen asti.

Kiitos paljon kuvista! Näyttää todella hienolta, hyvä nähdä miltä se näyttää.

Kyllä olen lukenut sen ketjun, mutta tämän ketjun vastausten mukaan sitä ei voi tehdä niin, koska silloin heikennetään alapohjaa?

R rqx sanoi:
Joo, se on pahimmassa tapauksessa mahdollista tuoda ulkopuolelta, mutta vältän sitä viimeiseen asti.

Olen lukenut sen ketjun, mutta tämän ketjun vastausten mukaan niin ei voi tehdä, koska se heikentää palkistoa?
Luettuani ketjun puhuin reiäntekijän kanssa, jonka kanssa olen tehnyt yhteistyötä jonkin aikaa ja mainitsin huolesi, hän sanoi, että "erge-palkistojen alasmenoja olemme tehneet 30 vuotta
R rqx sanoi:
Joo, se on pahimmassa tapauksessa mahdollista tuoda ulkopuolelta, mutta vältän sitä viimeiseen asti.

Olen lukenut sen ketjun, mutta tämän ketjun vastausten mukaan niin ei voi tehdä, koska se heikentää palkistoa?
Minulla on alkuperäiset piirustukset jäljellä, joten ajattelin, että se voi olla hyödyllistä luettavaa!
Siellä on, millaista tukirakennetta tarvitset aukon tekemiseen, jos teet sen sisältä.
Vanha rakennuspiirustus, jossa näkyy erge-bjälklag-ritaus. Piirustus sisältää teknisiä ohjeita rakenteen muokkaukseen ja kantavuuden avväxlingiin liittyen. Praktiset ohjeet Erge-pinnoituksen asennukseen sisältäen piirustuksia ja tekstiä osien varastoinnista ja asennuksesta Östra Grevie Cementgjuteri -yritykseltä. Ritustus paperilla, joka esittää rakennepiirustuksen erge-bjälklag ja rakennuksen tukimuurien yksityiskohdat. Mukana tekstiä ja teknisiä mittauksia.

R rqx sanoi:
Selitä, miksi teen reiän reunapalkkiin, jos menen alas autotallilaatan läpi, mutta jos menen ulkoa päin, se ei ole enää ongelma?
Oletan, että autotallilaatta on jäykistetty vahvistetulla votilla, ehkä 30 cm korkea. Sen jälkeen sinun pitää myös läpäistä rossipohjan seinä (joka tapauksessa). Jos teet reiän jossain muualla seinässä puutarhan suuntaan, siinä on ”vain” tiiliseinä, johon tehdä reikä. Toimenpiteitä veden ohjaamiseksi pois muurilta on toteutettava.

Alkuperäispiirustuksiin pääsy tarjoaa edellytykset hallitulle reiän poraukselle. Työ jäljellä olevien levyosien tukemisessa ei kuitenkaan ole täysin yksinkertaista. Näistä edellytyksistä huolimatta on edelleen riski, että reiän poraus sijoittuu epäedullisesti pohjapiirrokseen nähden. Materiaalin kuljettaminen ulos ryömintätilasta lattian reiän kautta ei ole mitenkään ihanteellista.

• Tykkään
Needas
  • Laddar…
Kiitos kuvista, hyödyllistä tietoa

Kiitos, nyt ymmärrän!

Toivottavasti saamme alkuperäiset piirustukset, kun pääsemme taloon, jotta voimme tehdä oikean arvion, olemme valokuvanneet paikan, joten se vaikuttaa hyvältä ympäristöltä, mutta haluamme ehkä kosteusmittarin sekä asentaa ilmanvaihdon/kuivaimen. Ehkä myös muovimatto.

Tyhmä kysymys ehkä, mutta ketju vaikuttaa sopivalta. Onko yleensä raudoitusta sekä alemmassa että ylemmässä betonikerroksessa erge-lattialaatassa?

Käsittääkseni alakerros on se, joka on ergebjälklaget, sitten tulee minun tapauksessani styroksi, sitten on valettu levy. En ole huomannut, että se olisi raudoitettu (vielä)

R rqx sanoi:
Käsitykseni mukaan alempi kerros on ergebjälklag, sitten minun tapauksessani on styroksi, sitten on valettu laatta. En ole huomannut, että se olisi raudoitettu (vielä)
Kuulostaa hyvältä. Voiko olettaa, että valettu laatta yläpuolella ei ole kantava? Vai jakautuuko kuormat yleensä reunoille?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.