8 701 lukukertaa ·
37 vastausta
9k lukukertaa
37 vastausta
Reikä ryömintätilaan
Kyllä se onnistuu pahimmassa tapauksessa ottaa se ulkopuolelta, mutta vältän sitä viimeiseen asti.
Kiitos paljon kuvista! Näyttää todella hienolta, hyvä nähdä miltä se näyttää.
Kyllä olen lukenut sen ketjun, mutta tämän ketjun vastausten mukaan sitä ei voi tehdä niin, koska silloin heikennetään alapohjaa?
Kiitos paljon kuvista! Näyttää todella hienolta, hyvä nähdä miltä se näyttää.
Kyllä olen lukenut sen ketjun, mutta tämän ketjun vastausten mukaan sitä ei voi tehdä niin, koska silloin heikennetään alapohjaa?
Luettuani ketjun puhuin reiäntekijän kanssa, jonka kanssa olen tehnyt yhteistyötä jonkin aikaa ja mainitsin huolesi, hän sanoi, että "erge-palkistojen alasmenoja olemme tehneet 30 vuottaR rqx sanoi:
Minulla on alkuperäiset piirustukset jäljellä, joten ajattelin, että se voi olla hyödyllistä luettavaa!R rqx sanoi:
Siellä on, millaista tukirakennetta tarvitset aukon tekemiseen, jos teet sen sisältä.

Rakennusveteraani
· Åland
· 2 077 viestiä
Oletan, että autotallilaatta on jäykistetty vahvistetulla votilla, ehkä 30 cm korkea. Sen jälkeen sinun pitää myös läpäistä rossipohjan seinä (joka tapauksessa). Jos teet reiän jossain muualla seinässä puutarhan suuntaan, siinä on ”vain” tiiliseinä, johon tehdä reikä. Toimenpiteitä veden ohjaamiseksi pois muurilta on toteutettava.R rqx sanoi:
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Alkuperäispiirustuksiin pääsy tarjoaa edellytykset hallitulle reiän poraukselle. Työ jäljellä olevien levyosien tukemisessa ei kuitenkaan ole täysin yksinkertaista. Näistä edellytyksistä huolimatta on edelleen riski, että reiän poraus sijoittuu epäedullisesti pohjapiirrokseen nähden. Materiaalin kuljettaminen ulos ryömintätilasta lattian reiän kautta ei ole mitenkään ihanteellista.
Kiitos kuvista, hyödyllistä tietoa
Kiitos, nyt ymmärrän!
Toivottavasti saamme alkuperäiset piirustukset, kun pääsemme taloon, jotta voimme tehdä oikean arvion, olemme valokuvanneet paikan, joten se vaikuttaa hyvältä ympäristöltä, mutta haluamme ehkä kosteusmittarin sekä asentaa ilmanvaihdon/kuivaimen. Ehkä myös muovimatto.
Kiitos, nyt ymmärrän!
Toivottavasti saamme alkuperäiset piirustukset, kun pääsemme taloon, jotta voimme tehdä oikean arvion, olemme valokuvanneet paikan, joten se vaikuttaa hyvältä ympäristöltä, mutta haluamme ehkä kosteusmittarin sekä asentaa ilmanvaihdon/kuivaimen. Ehkä myös muovimatto.
Kuulostaa hyvältä. Voiko olettaa, että valettu laatta yläpuolella ei ole kantava? Vai jakautuuko kuormat yleensä reunoille?R rqx sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi