2 216 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Rautavihtrilli ?
Hei!
Minulla on täti, joka on rakentanut kesämökin Öölantiin, jossa julkisivu on käsitelty rautavitrioolilla. Siellä tuulee ja on jatkuvasti hankalaa, koska heillä on koko Kalmarin salmi talon edessä. Talvet ovat todella ankaria, kun sataa pieniä piikkejä jne. Se on pitänyt itsensä erittäin hyvin, eikä heillä ole ongelmia mädän kanssa. Aion rakentaa autotallin keväällä, ja se käsitellään tietenkin rautavitrioolilla!!! Mielestäni se on myös todella tyylikäs!
Minulla on täti, joka on rakentanut kesämökin Öölantiin, jossa julkisivu on käsitelty rautavitrioolilla. Siellä tuulee ja on jatkuvasti hankalaa, koska heillä on koko Kalmarin salmi talon edessä. Talvet ovat todella ankaria, kun sataa pieniä piikkejä jne. Se on pitänyt itsensä erittäin hyvin, eikä heillä ole ongelmia mädän kanssa. Aion rakentaa autotallin keväällä, ja se käsitellään tietenkin rautavitrioolilla!!! Mielestäni se on myös todella tyylikäs!
Klikkaa tästä vastataksesi