HEI minä harkitsen maalata koko talon rautavitrioolilla.
KAIKKI maaliliikkeet sanovat, että se ei ole mahdollista, koska se alkaa homehtua jne. Onko joku, joka on asiantunteva tällä alalla, se on niin tyylikäs... ::)
 
Hei!

Minulla on täti, joka on rakentanut kesämökin Öölantiin, jossa julkisivu on käsitelty rautavitrioolilla. Siellä tuulee ja on jatkuvasti hankalaa, koska heillä on koko Kalmarin salmi talon edessä. Talvet ovat todella ankaria, kun sataa pieniä piikkejä jne. Se on pitänyt itsensä erittäin hyvin, eikä heillä ole ongelmia mädän kanssa. Aion rakentaa autotallin keväällä, ja se käsitellään tietenkin rautavitrioolilla!!! Mielestäni se on myös todella tyylikäs!
 
kiitos paljon ihanasta vastauksesta ;D. olen myös kuullut muiden sanovan kuten sinä. Färghandlarna haluavat varmaan vain myydä kallista (huonoa) väriä.
 
Minulla on talo, joka on rakennettu noin -40 -45. Todennäköisesti käsitelty vitrolilla. Siinä ei ole mitään vikaa!
 
Ostin järnvitriolen eräältä färghandlare ;) Käy muuten katsomassa meidän hemsida. Siellä on vähän tietoa järnvitriolbehandlingistä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.