Hei!
Olemme aloittamassa ensimmäistä talonrakennusta ja aiomme rakentaa "nyfunkistyylillä." Olemme päättäneet tehdä julkisivun rautavihtrillikäsittelyllä. Talo rakennetaan talotehtaan toimesta (ei pienehkö rakennusfirma).
Sopimuksemme mukaan julkisivulaudat tulee käsitellä rautavihtrillillä 2 kertaa tehtaalla, parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.
Onko jollakulla mielipiteitä tästä?
Terveisin, Gagga