Hei!

Olemme aloittamassa ensimmäistä talonrakennusta ja aiomme rakentaa "nyfunkistyylillä." Olemme päättäneet tehdä julkisivun rautavihtrillikäsittelyllä. Talo rakennetaan talotehtaan toimesta (ei pienehkö rakennusfirma).

Sopimuksemme mukaan julkisivulaudat tulee käsitellä rautavihtrillillä 2 kertaa tehtaalla, parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.

Onko jollakulla mielipiteitä tästä?

Terveisin, Gagga
 
Kiitän, & kumarran

Gagga
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.