Hei! Olen sahannut irti kipsilevyn, jossa on laattoja, jotta voidaan laittaa uudet laatat. Nyt kun aion paikata uudella kipsilevyllä, reglat ovat hieman epätasaisesti.

Kuten näet kuvasta, on kyseessä vain muutamia desimetrejä, mutta se riittää, että uusi levy liikkuu, jos siihen painaa hieman.
Voiko tämän ratkaista kätevästi?

Paikalla olevat reglat ovat 67-68 mm syviä eikä 70, joka vaikuttaa olevan standardi. Ajatuksia tästä?
Kiitos

• Avoin seinärakenne, jossa näkyy tukipuut ja aukko seinälevyn korjausta varten. Taustalla vaneri tai lastulevy.
A Alexs sanoi:
Hei! Olen sahannut pois kipsilevyä, jossa on laattoja, jotta sinne voitaisiin asentaa uudet laatat. Nyt, kun minun pitää yhdistää uusi kipsilevy, niin koolaukset eivät ihan osu kohdalleen.

Kuten kuvasta näkee, kyseessä on vain muutama desimetri, mutta se riittää, että uusi levy liikkuu, jos siihen vähän painaa.
Voiko tämän ratkaista helposti?

Jo asennetut koolaukset ovat 67-68 mm syviä eikä 70, joka tuntuu olevan standardi. Mitä ajatuksia tästä?
Kiitos
Paina 45mm saumaan ja ruuvaa kiinni vanhaan ja uuteen levyyn.. 70mm voi helposti kutistua 68mm kuivumisen jälkeen. Tai sitten höylää 70mm ja aseta sen siihen.

• Tykkään
Alexs
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.