Aiomme purkaa nykyisen talon ja rakentaa uuden. Arkkitehdin ehdotus osoittaa, että talon yhteyteen rakennetaan autotalli. Kuitenkin juomavesikaivo sijaitsee aivan talon edessä. Tällä hetkellä kaivon kansi on paksu betonilaatta, joka voidaan avata.
Kysymys: Voiko siihen laittaa jonkinlaisen tasaisen kaivonkannen, jonka yli voi ajaa autotalliin menevällä autolla? (Punainen pihapumppu on vain koriste ja se poistetaan) Vai onko olemassa jokin muu fiksu ratkaisu?
Kiitos palautteesta kaivon seinämistä. Näitä emme ole ajatelleet. Kaivo on 33 metriä syvä ja kaivettu vuonna 1968.
Meillä on sähköauto iofs, mutta ajattelimme, että auto on tallin sisällä. En tiedä, miten rakennetaan, mutta ajattelin, että asiat tallin sisällä eivät vain noin vain valu ulos ulkopuolelle?
Ajattelen ensisijaisesti, että haluaa mahdollisuuden pestä auton ajotiellä, ts. autotallin edessä, missä on lähellä sähkö ja vesi. (sitten varmasti joku sanoo, että sitä ei saa tehdä, mutta se on toinen keskusteluketju).
Mitä mieltä olette ajotien asfaltoinnista tukireunuksilla, ja että siinä olisi hulevesikaivo, joka sitten johtaa veden tontin toiseen osaan?