3 541 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Rapata tiilen päälle? Voiko siitä tulla hienoa?
Olen remontoimassa keittiötä.
Ajattelin aluksi laittaa seinätiiltä seinälle. Mutta epäilin, että alta voisi löytyä tiiliä, joten kävin käsiksi ja aloin hakata esiin vähän sitä, mikä näyttää tiileltä.
Voisiko olla hienoa poistaa rappaus ja käyttää sitä, mitä on sen takana?
Vai onko parempi täyttää ja laittaa seinätiiltä?
Otin kuvan, jotta voitte arvioida paremmin.

Ajattelin aluksi laittaa seinätiiltä seinälle. Mutta epäilin, että alta voisi löytyä tiiliä, joten kävin käsiksi ja aloin hakata esiin vähän sitä, mikä näyttää tiileltä.
Voisiko olla hienoa poistaa rappaus ja käyttää sitä, mitä on sen takana?
Vai onko parempi täyttää ja laittaa seinätiiltä?
Otin kuvan, jotta voitte arvioida paremmin.

Se voi olla todella tyylikästä.
Puhdista kunnolla, täytä mahdolliset vaurioituneet saumat.
Käsittele sitä klinkkeriöljyllä, niin saat hieman paremman kiillon.
Muistan, että klinkkeriöljy toimii hyvin tiilille.
Puhdista kunnolla, täytä mahdolliset vaurioituneet saumat.
Käsittele sitä klinkkeriöljyllä, niin saat hieman paremman kiillon.
Muistan, että klinkkeriöljy toimii hyvin tiilille.
aito tuote on yleensä paljon tyylikkäämpi kuin jäljitelmä.
Minä yrittäisin ehdottomasti ensin esiin vanhat tiilet.
En ole itse tehnyt tällaista, mutta näin kerran kun se tehtiin. He eivät olleet saaneet pois 100% laastia. Erilaisia vaaleita jälkiä sekä tiilissä että saumoissa näkyi, ja mielestäni se näytti paremmalta näin, ikään kuin elävämpi pinta.
Riippuu kylläkin siitä, mitä tavoittelee...
Neuvoni, kokeile ja katso.
En ole itse tehnyt tällaista, mutta näin kerran kun se tehtiin. He eivät olleet saaneet pois 100% laastia. Erilaisia vaaleita jälkiä sekä tiilissä että saumoissa näkyi, ja mielestäni se näytti paremmalta näin, ikään kuin elävämpi pinta.
Riippuu kylläkin siitä, mitä tavoittelee...
Neuvoni, kokeile ja katso.
Mielestäni sinun pitäisi ehdottomasti yrittää saada tiili esiin, sillä siitä voi tulla todella hieno! Paras vinkkini on aloittaa tekemällä pienen osan kuntoon, esimerkiksi 5-10 tiiltä, ja katsoa, onko se niin hieno kuin ajattelit öljyn ja kaiken kanssa. Jos olet tyytyväinen tulokseen, alat käsittelemään loppua seinästä.
/CC
/CC
Minulla on kaksi tuttavaa, jotka ovat poistaneet rappauksen HSB-asunnoissaan. Ja siitä tulee erittäin tyylikkäitä tehoste-seiniä ja eteisen seiniä, jotka kiiltävät lakan ansiosta. Lakka ei ole vain ulkonäköä varten, vaan myös estämään pölyä, sillä tiili pölyää loputtomasti. Ongelmat, joita voit kohdata, ovat esimerkiksi sinibetoni tietyissä paikoissa, niin on tehty meidän HSB-asunnoissamme, vain kantavat seinät ovat tiiltä ja sinibetoni loput seinistä...
Klikkaa tästä vastataksesi