Nyt on aika peittää kanava keittiön ja "rakennuksen" välillä. Kuten kuvista näette, sen peittäminen ei ole helppoa, koska se on niin epätasainen. Lisäksi "rakennuksen" lattia on senttimetrin korkeammalla. Ensimmäinen ajatus oli laittaa profiilioitu alumiinilista kaiken yli, mutta se on varmaan liian leveä. Toinen ajatus oli kaataa betonia ja valaa lankku, ja sitten ruuvata tammitröskelö tai vastaava kiinni.
Mikään ideoistani ei tunnu erityisen hyvältä. Joten jakakaa omanne!
Vinot laudat ovat vanha ulkoseinä. Jotta saan ne lattian tason alapuolelle, sahasin ne vinoon moottorisahalla. Siksi ne näyttävät siltä kuin näyttävät.
Olin täyttänyt kaikki raot ja reiät vaahdolla ja sitten tasoittanut. Se johtuu osittain siitä, että pidän sekä vaahdosta että tasoitteesta ja että minulla on niitä kotona.
Olisin täyttänyt kaikki raot ja reiät vaahtomuovilla ja sitten tasoittanut itsetasoittuvalla laastilla.
Se on osittain siksi, että pidän sekä vaahtomuovista että itsetasoittuvasta laastista ja minulla on niitä kotona.
Käytän Biltema:n kiviliimaa vaahtomuovina, se on kauniin vaaleanpunaista ja alhaisen laajentumisen, joten siitä tulee hieman kovempaa, kuituvahvistettu tasoite jakaa voimaa.
Jos jaksaa pienelle reiälle, niin se olisi toiminut myös hyvin Eps-sementillä ennen tasoitusta.