3 220 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Rakenteellinen maali katto asbesti?
Joo, aika toiselle asbestikierrokselle. Olen lukenut hieman USA:ssa käytetyistä popcorn-ceiling-katoista, joihin usein sekoitettiin asbestia. Minulla on useita erilaisia struktuurikatoja talossani vuodelta 64. Useimmat katoista näyttävät rakeisilta, mutta yksi katoista on hieman erilaisen näköinen, hyvin samanlainen kuin nämä popcorn-katot. Onko täällä ketään, joka olisi törmännyt asbestiin struktuurikatossa/maalissa Ruotsissa? Tai onko täällä maalaria, joka voisi neuvoa minua siitä, millaisesta rakenteesta voi olla kyse? Näyttääkö se vähän siltä kuin lastu/kuitu tai miten? Kiitos etukäteen!
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 211 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 211 viestiä
60-luvun taloissa esiintyy usein eternit-levyjä palosuojana pannuhuoneiden seinissä ja katoissa, muuten se ei ollut normaalia. Toisissa paikoissa se ei ollut yleistä.
On helppo lähettää näyte analysoitavaksi, jos haluaa varmistua asiasta.
On helppo lähettää näyte analysoitavaksi, jos haluaa varmistua asiasta.
Ymmärrän, että näyte on ainoa varma tapa, jos haluaa tietää varmasti, mietin vain, onko joku törmännyt siihen? En aio koskea kattoon juuri nyt, joten näytteenotto saa odottaa siihen päivään, kun minun täytyy ruuvata siihen uudestaan.BirgitS sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi