Miten voi tietää, miten vanha maanvarainen laatta on rakennettu? En tiedä, kuinka paksu se on, onko se eristetty ollenkaan tai tarpeeksi. Voivatko pellit olla huonot alapuolella jne. Kaiken tällaisen haluaa tietää, kun tekee täysremonttia. En tiedä, pitäisikö se tästä syystä purkaa ja laittaa uusi eristyslaatta vai uskaltaako käyttää mekaanisesti tuuletettua lattiaa lattialämmityksellä. Rakennuskorkeus on kriittinen. Tyyliin max 30 mm lisää. Talo: 1800-luku tiilistä.