Hei!

Olen aikeissa rakentaa pesualtaan kaapin kylpyhuoneeseemme. Minulla on pesuallas, josta lähteä liikkeelle, joten minun tarvitsee oikeastaan vain rakentaa kaappi. Aiomme viedä kaapin maalattavaksi, kun se on valmis. Mietin nyt, mitä materiaalia minun pitäisi käyttää? Voiko yksinkertaisesti käyttää foliopäällysteistä lastulevyä, josta kaikki kaupoissa näyttää olevan rakennettu? MDF-levy ei ole erityisen vedepitävä, mutta ehkä se ei ole niin merkityksellistä, kun on kyseessä pesuallaskaappi. Liimapuulevyt ovat toinen vaihtoehto, jota olen harkinnut.

Otan mielelläni vastaan kaikki vinkit, joita voin saada.
/Pierre

Miksi ei valchromat? Vedenkestävä, läpivärjätty, joten sinun ei ehkä tarvitse edes antaa lakattavaksi. Vahalla tai kovavahaöljyllä siitä tulee todella hieno.

Ah! Hyvä vinkki! En tiennyt, että se oli vedenpitävä, mutta se kuulostaa itse asiassa todella hyvältä. Kiitos!

Pjotski Pjotski sanoi:
Ah! Hyvä vinkki! En tiennyt, että se oli vedenkestävä, mutta se kuulostaa todella hyvältä. Kiitos!
Mielestäni sinun pitäisi välttää MDF- ja lastulevyä. Minulla on IKEA hemnes -komuutti, jossa on MDF-etupaneelit. Näyttää rehellisesti sanottuna kamalalta muutaman vuoden käytön jälkeen pienten lasten kanssa. Meidän perheessä, jos jokin voi vahingoittua vedestä kylpyhuoneessa, niin se tapahtuu... mutta.. Aikuisemmassa ja järjestelmällisemmässä taloudessa tilanne voi olla toisenlainen.

Pjotski Pjotski sanoi:
Hei!

Olen aikeissa rakentaa komeron meidän kylpyhuoneeseen. Minulla on pesuallas, josta lähteä liikkeelle, joten minun tarvitsee oikeastaan vain rakentaa kaappi. Aiomme viedä kaapin maalaukseen, kun se on valmis. Nyt pohdin, mitä materiaalia minun pitäisi käyttää? Voiko yksinkertaisesti käyttää foliopäällystettyä lastulevyä, josta kaikki myymälöissä näyttää olevan rakennettu? MDF ei ole erityisen vedenkestävä, mutta sillä ei ehkä ole niin suurta merkitystä, kun on kyseessä komero. Liimapuulevyt ovat toinen vaihtoehto, jota olen tarkastellut.

Otan mielelläni vastaan kaikki vinkit, joita voin saada.
/Pierre
Heitänpä tässä ajatuksen... haluaisin rakentaa komeron lasitiilistä, 2 matalaa seinää rinnakkain ja hyllytason altaalle sekä hyllyn alle. Onko kukaan täällä rakentanut jotain vastaavaa?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.