938 lukukertaa ·
4 vastausta
938 lukukertaa
4 vastausta
Rakentaa vaja terassille
Hei, sain hieman ylimääräistä puutavaraa talonrakennuksen jälkeen ja olen rakentanut 11,5 m² puuterassin. Nyt harkitsen rakentavani pienen varaston noin 5 m² ja mietin, voinko rakentaa sen suoraan terassin päälle ja siten käyttää terassia varaston lattiana..? Ja jos se toimii, onko jotain erityistä mitä minun pitäisi ottaa huomioon rakenteessa?
Miksi se ei toimisi, että terassi on lattiana?M Montyhill sanoi:Hei, sain talonrakennuksesta ylimääräistä puuta ja olen rakentanut 11,5 neliömetrin terassin. Nyt harkitsen pienen, noin 5 neliömetrin varaston rakentamista ja mietin, voinko rakentaa sen suoraan terassille ja siten käyttää terassia varaston lattiana..? Ja jos se onnistuu, onko mitään erityistä, mitä minun tulisi ottaa huomioon rakenteessa?
Painekyllästetty kynnys voisi ehkä olla hyvä, koska oletan, että vettä voi kerääntyä terassille.
Hei, kiitos vastauksesta. Ajattelin rakentaa kehyksen kyllästetystä puutavarasta mutta käyttää olemassa olevaa kansirakennetta varaston lattiaksi. Luen vastauksestasi, että minun pitäisi sen sijaan laittaa lattia kehikon päälle. Onko näin, ja miksi se olisi parempi? Voin lisätä, että kokeilen rakentaa jotain ensimmäistä kertaa...🙄F fribygg sanoi:
Erota terassilattia ja varastorakennus sekä sen lattia vähintään yhden senttimetrin raolla, jotta vähennät altistumista kosteudelle, joka saattaa päästä varastoon. Sama koskee usein ihmisiä, jotka rakentavat lasiterassin olemassa olevan terassin päälle; jos lattioita ei erotella kunnolla, heillä on yleensä ongelmia sisään tulevan sateen ja sulamisveden kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi