Hei! Nyt on niin, että aion rakentaa ensimmäisen sisäkattoni asunnossani. Tarvitsen neuvoja ja vinkkejä kokemuksienne ja tietonne perusteella.

1: metalliprofiilit tai puu ja mitä kokoa näiden pitäisi olla ja mikä on edullisinta?

2: onko jokin vaihe, joka on hieman hankala ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota etukäteen?

3: huone on 3 metriä leveä, joten pitäisi olla (profiilit?), jotka tukevat profiileja keskellä kattoa. Tulisiko ne kiinnittää jollain erityisellä tavalla?

Kiitos etukäteen! Daniel
 
Kipsi tai paneli?
Käytä harvapaneelia.
Kipsi on hankala ilman kipsinostinta. Saatavana vuokralle esim. cramo edullisesti.
 
eldanne sanoi:
Heippa! Nyt on niin, että aion rakentaa ensimmäisen sisäkattoni asunnossani. Tarvitsen neuvoja ja vinkkejä teidän kokemuksienne ja taitojenne perusteella.

1: metalliprofiilit tai puu ja minkä kokoinen niiden pitäisi olla ja mikä on halvin?

2: onko jokin vaihe hieman hankala, ja mihin kannattaisi kiinnittää huomiota etukäteen?

3: huone on 3 metriä leveä, ja silloin keskelle kattoa tarvitaan (profiilit?) jotka kantavat profiilit. Pitääkö ne kiinnittää jollain erityisellä tavalla?

Kiitos etukäteen! Daniel
En ole ihan mukana lähtökohdissa?

Oletko purkanut vanhan sisäkaton pois vai aiotko laskea sen olemassa olevan katon alapuolelle?

Aiotko käyttää kipsiä, paneelia vai foliopintaista lastulevyä?

Kuten sanottu, kerro lisää lähtökohdista ja siitä, millaisen lopputuloksen haluat!
 
Tällä hetkellä on olemassa betonikatto, joka ei ole kovin kaunis. 3 huoneen 4 seinästä koostuu jonkinlaisesta lastulevystä, ja viimeinen seinä on betonia :-) ajattelin asentaa kipsikaton.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.