Rakennan pannuhuonetta laajentamalla, jotta saisin mahtumaan suuren varaajan. Tähän tulee kaksi uutta seinää. Nyt pohdin, miten voisin hoitaa tämän parhaiten? Laajennuspuolella nykyinen seinä pysyy paikallaan. Tarvitseeko sisäpuolella olla kipsilevyä? Ajattelin laittaa ensin muovin, sitten eristeen, bitumilevyn ja viimeiseksi ulkoverhouspaneelin siinä tapauksessa. Joten onko pakko olla kipsiä sisäpuolella? Lisää eristettä tulee varaajan ympärille.
Jocke