9 002 lukukertaa ·
4 vastausta
9k lukukertaa
4 vastausta
Rakentaa seinä ennen vai jälkeen lattian asettamisen?
Jäsen
· Östergötland
· 6 viestiä
Hei
olen remontoimassa keittiötäni ja mietin, kuinka edetä asiassa.
aion laajentaa seinää, jossa tulee olemaan korkeakaappi sekä jääkaappi ja pakastin. Mikä on paras tapa?
Rakentaa ensin seinä ja asentaa lattia ympäriinsä vai asentaa ensin lattia ja sitten tehdä kehys seinälle?
parketti on se, mikä aiotaan asentaa?
Lattian pitää pystyä liikkumaan, eikö niin?
Onko joku "rakennusammattilainen", joka tietää?
olen remontoimassa keittiötäni ja mietin, kuinka edetä asiassa.
aion laajentaa seinää, jossa tulee olemaan korkeakaappi sekä jääkaappi ja pakastin. Mikä on paras tapa?
Rakentaa ensin seinä ja asentaa lattia ympäriinsä vai asentaa ensin lattia ja sitten tehdä kehys seinälle?
parketti on se, mikä aiotaan asentaa?
Lattian pitää pystyä liikkumaan, eikö niin?
Onko joku "rakennusammattilainen", joka tietää?
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 705 viestiä
Laita lattia ensin Sitten voit poistaa seinän myöhemmin ilman että tarvitsee laittaa koko lattia uudelleen
Jos tämä olisi ollut minun kotonani, olisin arvioinut todennäköisyyden lattian vaihtoon olevan suurempi kuin todennäköisyyden, että seinä poistettaisiin uudestaan. Siksi olisin rakentanut seinän ensin. Koska TS kysyi lattian liikkeistä, arvaan sen olevan jonkinlainen puulattia, ja silloin ainakin minä olisin välttänyt puristamasta sitä seinän alle. Se saattaisi toimia, mutta en olisi uskaltanut ottaa riskiä.sir_daniel sanoi:
Eikö tule ongelmia kiinnittää kiinnikkeet seinään, jos lattian täytyy liikkua vapaasti? Rakenna ensin seinä ja osta ylimääräinen pakkaus lattiaa ja säilytä se varastossa, niin olet varautunut, jos haluat poistaa seinän 5, 10 tai ehkä 20 vuoden kuluttua ja haluat pitää lattian ennallaan.
Klikkaa tästä vastataksesi